Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn nieuwe aanwinst !

Mijn nieuwe aanwinst !

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
mooi blokje
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Van chocola krijg je acne :grin:
Mooi blokje! Hoeveel gram?
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Check deze plak. En ik stop er metteen voor een maandje mee.. Ik blow nu echt teveel de laatste tijd. Over een maand ga ik hem nog eens proberen... Nu voel ik er amper wat van.

http://www.ragingb.com/upload/files/1/hasj001.JPG

http://www.ragingb.com/upload/files/1/hasj002.JPG
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
raging_bull zei:
Check deze plak. En ik stop er metteen voor een maandje mee.. Ik blow nu echt teveel de laatste tijd. Over een maand ga ik hem nog eens proberen... Nu voel ik er amper wat van.

http://www.ragingb.com/upload/files/1/hasj001.JPG

http://www.ragingb.com/upload/files/1/hasj002.JPG
Klik om te vergroten...

geef het aan mij, ik zal er wel van genieten , het is al zooolang geleden :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar krijg ik pas honger van :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yay! (opscheppert)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is precies 31,7 gram :grin:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Da's een mooi blok. :openmouth:
K
K-townLid
01-01-2024, 00:00
#9
I can only say one thing to this...

mmmmmmmmmmmmm :hearteyes: :mrgreen:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#10
ziet er heerlijk uit!! maak me gek
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je bent er zo te zien wel fier op...

Hoeveel heb je ervoor gedokt?
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bengt zei:
Je bent er zo te zien wel fier op...

Hoeveel heb je ervoor gedokt?
Klik om te vergroten...
was ik ook wel benieuwd naar :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
raging_bull zei:
En ik stop er metteen voor een maandje mee.. Ik blow nu echt teveel de laatste tijd. Over een maand ga ik hem nog eens proberen... Nu voel ik er amper wat van.
Klik om te vergroten...

Dan kan je dus beter er nu eerst mee stoppen en daarna dat blok op maken :beer:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#14
geile plak heb je daar :hearteyes:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nick de Neger zei:
raging_bull zei:
En ik stop er metteen voor een maandje mee.. Ik blow nu echt teveel de laatste tijd. Over een maand ga ik hem nog eens proberen... Nu voel ik er amper wat van.
Klik om te vergroten...

Dan kan je dus beter er nu eerst mee stoppen en daarna dat blok op maken :beer:
Klik om te vergroten...


ja hoor , stoppen terwijl je weet dat je zo'n blok in je buurt hebt :wink:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou ja stoppen.. ik stop er volgende week mee.. me stage begint dan, ik kan dan sowieso al niet door de weeks smoken. vanaf aanstaande maandag stop ik er een poosje mee. En nu smoke ik echt niet veel... jointje op een dag moet kunnen.. maar omdat ik nu merk na een half jaar dagelijks en vaak meerdere keren op een dag dat het effect zwaar begint af te nemen..

simpelweg ik heb 2 opties, of ik ga door en verneuk dit blok hard omdat ik er niet van voel, of ik stop er even mee en kijk hoe ik er op reageer naa een aantal weken niet geblowt te hebben. ik zou best wel weer terug willen naar de één keer per week een goeie dikke J tijd.....

En de prijs was 95 euro voor 31,7 gram. Ik had uitgerekent dat ik voor dat bedrag in de shop maar 12 ~ 15gram hasj krijg. Ik bespaar hier dus goed op, en als ik dan nu met deze vooraad ook weer eens zwaar ga minderen :grin:


gouden tijden mensen, gouden tijden :stoned:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
als ik jou was dan zou ik beginnen met afbouwen..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat jullie een plak skuff=LEES= polinator hasj zo speciaal vinden is mij totaal onduidelijk. De plak is veel te groen op de foto zie je de verontreiniging in de plak zitten. Met een jury op dit plakje zou het niet ver komen in een cup wedstrijd.
100 euro = 3 euro per gram is zwaar overbetaald voor een plak skuff.

Was het nou icolatorhasj en was de hasj echt volledig bruin zonder verontreiniging dan zou het nog wat zijn.
Sorry Raging Bull maar de volgende keer moet je je eerst verdiepen in nederhasj, voordat je zomaar iets koopt.

Van dit soort skuffpoeder trek ik namelijk de olie, dat zijn gouden tijden.
De skuff tijd is voorbij en de skuff productie in dit land is zo ingezakt dat niemand nog groen poeder wil kopen.

Stonie
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
:(

maar dan nog 3 euro per gram is nog steeds weinig voor 30 gram vind ik
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stonie heeft gelijk.

Wat je hier krijgt is brolhasj.

Je zegt zelf dat je er niks van voelt en daar dok je dan 95 euro voor.
In de shop had je inderdaad maar 15 gram gehad maar dan wel tophasj waar je echt scheef van wordt.

ikzelf zou het ook gekocht hebben, maar ik blow ook niet elke dag en geraak er dus zoizo wel scheef van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."