Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn nieuwe aanwinst !

Mijn nieuwe aanwinst !

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb een tijdje een marokaanse dealer gehad met eigen plantage in Marokko. Ik heb daar eens een blok gekocht die er wat kleur en droogheid uitziet als de jouwe. ik betaalde voor een blok van 100 gram 75 euro (3 jaar geleden ongeveer)..dat deed ik natuurlijk maar 1 keer en het blok heb ik gedeeltelijk weggegeven en weggegooit.
Daarna kocht ik er fatsoenlijke bruine brokken van 200 gram voor 300 euro per blok. (achteraf betalen:wink:

Mocht je de hasj niet bevallen zou je er evt de olie nog uit kunnen trekken.(al moet je waarschijnlijk niet meer dan een paar drupjes verwachten).

Volgende keer moet je echt eerst proefblokjes vragen. Als je een groot blok doormidden breekt moet de binnenkant niet uitgedroogd zijn.
een goed blok is poepbruin en niet uitgedroogd.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die hasj ziet er erg droog uit. Het is er uit als hasj die je óf kan verpoederen, óf waar je toch echt een aansteker voor nodig hebt om het te brokkelen.
Goede hasj is een beetje flexibel op kamer temperatuur, iniedergeval zacht genoeg om makkelijk te brokkelen. En de smaak zegt ook veel. En dan nog altijd hoe stoned je ervan wordt.
Ik betaal dan wel 7 euro per losse gram, maar het is wel superkwaliteit.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat vind ik ook het lekkerst, hasj die zo zacht is dat je m kan buigen enzo, of er kleine 'draadjes' van kunnen rollen en die in je vloeitje leggen.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#4
"Don't judge me if you don't know me.", ofwel keur de hasj niet af als je er niet eens van gerookt hebt...

en reageer niet op 1 reply ofzo.. :wave:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
Echte Icolator is boter ..... kaviaar van de hasjprodukten.
Klik om te vergroten...

Van een mooie verkoopsslogan gesproken! :beer:
Zet dan op een zakje hash en ik koop het!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ErnstJünger zei:
lysergine25 zei:
Echte Icolator is boter ..... kaviaar van de hasjprodukten.
Klik om te vergroten...

Van een mooie verkoopsslogan gesproken! :beer:
Zet dan op een zakje hash en ik koop het!
Klik om te vergroten...

Dan moet je naar een shop gaan en euros neerleggen.

Echte Icolator haalt de toonbank niet eens, mooie fotos staan op internet.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
raging_bull zei:
Om iedereen even uit de droom te helpen, deze hasj die gaat normaal ook naar de shops toe.. Deze kon ik kopen voor ie de shop zou berijken..
Klik om te vergroten...

Vanuit een droom helpen ? Dat een shop dit verkoopt is eerder een negatief puntje.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
raging_bull zei:
Om iedereen even uit de droom te helpen, deze hasj die gaat normaal ook naar de shops toe.. Deze kon ik kopen voor ie de shop zou berijken..
Klik om te vergroten...

Vanuit een droom helpen ? Dat een shop dit verkoopt is eerder een negatief puntje.
Klik om te vergroten...

niet alle shops zijn hetzelfde :)
gelukkig maar :mrgreen:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tsja, miskopen. Ik kan er over meepraten. Het zijn de allerbeste lessen die je kunt krijgen :) :stoned:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ziet er egt wel extreem uit,
wou da ik dat had man XD
veel plezier dermee :stoned:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#11
doe die fotos maar weg
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
mooi blokje
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Van chocola krijg je acne :grin:
Mooi blokje! Hoeveel gram?
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#14
Check deze plak. En ik stop er metteen voor een maandje mee.. Ik blow nu echt teveel de laatste tijd. Over een maand ga ik hem nog eens proberen... Nu voel ik er amper wat van.

http://www.ragingb.com/upload/files/1/hasj001.JPG

http://www.ragingb.com/upload/files/1/hasj002.JPG

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."