#1
ik heb een tijdje een marokaanse dealer gehad met eigen plantage in Marokko. Ik heb daar eens een blok gekocht die er wat kleur en droogheid uitziet als de jouwe. ik betaalde voor een blok van 100 gram 75 euro (3 jaar geleden ongeveer)..dat deed ik natuurlijk maar 1 keer en het blok heb ik gedeeltelijk weggegeven en weggegooit.
Daarna kocht ik er fatsoenlijke bruine brokken van 200 gram voor 300 euro per blok. (achteraf betalen![:wink:]()
Mocht je de hasj niet bevallen zou je er evt de olie nog uit kunnen trekken.(al moet je waarschijnlijk niet meer dan een paar drupjes verwachten).
Volgende keer moet je echt eerst proefblokjes vragen. Als je een groot blok doormidden breekt moet de binnenkant niet uitgedroogd zijn.
een goed blok is poepbruin en niet uitgedroogd.
Daarna kocht ik er fatsoenlijke bruine brokken van 200 gram voor 300 euro per blok. (achteraf betalen
Mocht je de hasj niet bevallen zou je er evt de olie nog uit kunnen trekken.(al moet je waarschijnlijk niet meer dan een paar drupjes verwachten).
Volgende keer moet je echt eerst proefblokjes vragen. Als je een groot blok doormidden breekt moet de binnenkant niet uitgedroogd zijn.
een goed blok is poepbruin en niet uitgedroogd.


