#1
^ ik wist het al: het antwoord was eend!
henk de vries zei:maar mijn vraag hierbij is.. hoe kan je nou weer muziek horen als je een joint ophebt??! :P


hans zei:Ik hoorde altijd allerlei muziekjes in het geluid van mijn dynamo.
-spaceman- zei:hans zei:Ik hoorde altijd allerlei muziekjes in het geluid van mijn dynamo.
wat een stelletje mazzelaars zijn jullie... ik heb geneens een dynamo...:P
BlackRobBlunt zei:Zwaar vet! Je hebt hem toch wel als huisdier gehouden?![]()
Emo zei:ik heb het ook wel eens. Als ik een dikke toeter gerookt heb en daarna in mijn bedje lig. Een soort van electro muziek, best vet maar als ik er dan over nadenk vervaagt het geluid snel 9 van de 10 keer.
henk de vries zei:hij zegt dat het geluid tussen z'n benen vandaan komt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."