Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslol

lol

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
^ ik wist het al: het antwoord was eend!
h
henk de vriesLid
01-01-2024, 00:00
#2
een tijdje terug had zat ik een beetje te gamen.. komt een vriend van mij knetterstoned aan de deur, hij zegt dat ie nog een jointje heeft dus we gaan naar buiten.

na 5 minuutjes lopen zijn zitten we op een bergje dat jointje op te roken.
als hij op is begint m'n vriend heel hard te lachen. hij beweert dat hij muziek hoort. hij zegt 'hey kom is luisteren'. en begint weer te lachen.
ik hoorde helemaal niks. hij zegt dat het geluid tussen z'n benen vandaan komt. ik luisteren, weer niks.
hij staat op om met z'n hoofd dichterbij dat bergje te komen. hij valt naar beneden. echt een hilarisch gezicht. hij ligt daar ook een beetje te lachen.
alles was okay met hem.
hij weet heel zeker dat hij muziek hoorde, hij zegt een koor ofzo.

maar mijn vraag hierbij is.. hoe kan je nou weer muziek horen als je een joint ophebt??! :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik dacht ooit een allemaal eenden te zien lopen na veel gerookt te hebben. Echt gezond zal het allemaal niet wezen..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
henk de vries zei:
maar mijn vraag hierbij is.. hoe kan je nou weer muziek horen als je een joint ophebt??! :P
Klik om te vergroten...

Als de cd-speler aan staat :beer:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb ik ook 1x gehad op de fiets, was echt super vett!! Ik hoorde echt een lekker electrolied op de achtergrond spele..
ook wanneer ik 2jaar geleden terug kwam van GMM hoorde ik de hele treinrit metal spelen op de achtergrond=p
dat kwam wss door n gebrek en slaap..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
^ ik wist het al: het aanwoord was eend!
Klik om te vergroten...

:beer: Uhuh.
D
Das Diggy TonyLid
01-01-2024, 00:00
#7

eelt?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zwaar vet! Je hebt hem toch wel als huisdier gehouden? :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij liep er een keer een eend achter me aan toen ik stoned door de stad liep, ik had die ooit gevoert als jonkie, tot ie gegroeid was....


Je wil niet weten hoe de mensen keken... En staat er een eend voor de koffieshop te kwaken. :grin: :grin: :grin:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoorde altijd allerlei muziekjes in het geluid van mijn dynamo.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb het ook wel eens. Als ik een dikke toeter gerookt heb en daarna in mijn bedje lig. Een soort van electro muziek, best vet maar als ik er dan over nadenk vervaagt het geluid snel 9 van de 10 keer.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hans zei:
Ik hoorde altijd allerlei muziekjes in het geluid van mijn dynamo.
Klik om te vergroten...

wat een stelletje mazzelaars zijn jullie... ik heb geneens een dynamo... :( :P
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij verzin je dat muziekje op de achtergrond er zelf bij.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Laatst een uurtje nadat paddo's waren uitgewerkt een joint gepaft en in bed gaan liggen. De vetste psytrance ooit tussen m'n oren :) *met clip* :hearteyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
hans zei:
Ik hoorde altijd allerlei muziekjes in het geluid van mijn dynamo.
Klik om te vergroten...

wat een stelletje mazzelaars zijn jullie... ik heb geneens een dynamo... :( :P
Klik om te vergroten...

https://tipformulier.politie.nl/TipFormulier/
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
^LOL! :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
BlackRobBlunt zei:
Zwaar vet! Je hebt hem toch wel als huisdier gehouden? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

elke lente zit ie weer in de sloot, dan is een twee maanden weg, en laat ie jonge eendjes zien :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Emo zei:
ik heb het ook wel eens. Als ik een dikke toeter gerookt heb en daarna in mijn bedje lig. Een soort van electro muziek, best vet maar als ik er dan over nadenk vervaagt het geluid snel 9 van de 10 keer.
Klik om te vergroten...

ik heb t een keer nagespeeld, toen raakte ineens het bandje zoek, alsof ik t niet moch onthouden. De tweede keer dat ik t naspeelde at de recorder het bandje op.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#19
henk de vries zei:
hij zegt dat het geluid tussen z'n benen vandaan komt.
Klik om te vergroten...

Dat zijn de eerste tekenen van MS

Muzikaal Sperma
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb het ook bijna altijd. je hoort zo een muziekje op de achtergrond. meestal komt dit bij mij als ik muziek aan het luisteren ben en ga dan slapen ofzo dus ik zet de muziek af dan hoor ik dat laatste deeltje van de muziek heel de tijd. meestal verandert deze achtergrond muziek in fluisterende stemmetjes na een tijd, wat dus minder leuk is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."