blowen is voor mijn de allerhardste drugs die ik meegemaakt heb
ik blow al 9 jaar
die harddrugs daar werd ik ziek van of het werkte niet goed
of ik werd depri zoals van xtc
blowen vroeger was het wel leuk,, toen zette het me ook echt aan het denken over de werld (geestverruimendewerking)
tegenwoordig is blowen voor mij heel erg duur gemiddeld een 10tje per dag.
het is nou gewoon een verslaving voor me geworden.
met blowen kan je beter stoppen maar ja dat is mijn mening
voor mijn zou het wel goed zijn om te stoppen
ik heb genoeg geblowd
elke dag pure jointjes blowen
wiet is vrijwel het enigste wat ik rook. tabak roken doe ik nooit
soms rook ik kattekruid van de poes als me wiet op is en ik geen geld meer heb om nieuwe te halen
of gewoon geen zin om the halen.
want ik weet het is nutteloos die wiet
maarja als er mensen zijn die matig blowen alleen in het weekend of een paar keer per maand.
zo heb ik vroeger geblowd van me 15 tot me 17 de
daarna begon de wiet uit de hand te lopen
maarja hoe langer je blowd hoe minder het effect word toch
dat gevoel van vroeger komt niet meer terug
tenminste zo is het bij mijn met blowen
vroeger zat ik te spacen van die wiet dan ging ik me hoofd als een soort achtbaan bewegen maar dan langzaam en dat voelde dan zo lekker
maarja me advies van paddestoelethee dmt roken en cactus schieten
tja het zijn heftige middelen ja
de eerste keer dat ik tripte was ik 18
maarhe die wiet heb je alleen in het begin wat aan dan werkt het wel geestverruimend en wekt het filosofische gaven op bij de blower
maar ga je telang door met blowen en blow je vaak
dan is het gewoon flink versuffend en raken de dingen in je leven versufd
en word je een sufkonijn
suf en duf van de stuff
als je begonnen ben met blowen ga dan niet te lang door!!!!
bij mijn waren alleen de eerste 2 a 3 jaar wel leuk om te blowen
daarna was het blowen gewoon suf worden dus
ik heb vrijwel nooit tabak gerookt, dus als ik nou stop met blowen ben ik
rookloos
aan veel drugs zal je helemaal niks hebben
aan welke drugs heb je dan wel wat??
drugs waar je echt beter van word
neem bv rozemarijn
Rozemarijn is een oud middel voor de versterking van het geheugen en het is een symbool voor vriendschap en trouw. Rozemarijn hing samen met niet vergeten: men gaf takjes aan geliefden die op reis gingen en droeg kransen bij bruiloften. Restanten van Rozemarijn vond men al terug bij de Egyptenaren in de piramiden, waar het kruid als heilig aangeschreven stond. Ook bij de Grieken en de Romeinen waar het symbool stond voor liefde, vriendschap en trouw. Het plantje werd bij huwelijks en geboorte rituelen gebruikt. Anna van Kleef droeg een krans van Rozemarijn toen ze met Hendrik VIII huwde. In de oudheid was Rozemarijn, net als de meeste aromatische kruiden verbonden aan de cultus van Aphrodite/Venus. De Oude Grieken associeerden de sterke geur met de liefde en gebruikten rozemarijn bij bruiloften. Ook geloofden de Grieken in de versterkende werking van de hersenen en het verfrissen van het geheugen; tijdens examens deden zij een takje rozemarijn in het haar.
(bron wiki)
hier rozemarijn versteRkt je geheugen
of neem een paddestoeltje als je van trippen houd
blowen he bah
ik blow nou al maandenlang niet meer binnen
daarvoor blowde ik wel binnen nou vind ik het stinken
ps advies was een beetje te heftig en wou ook me eigen verhaal kwijt
rozemarijn is een stuk minder heftig
maar volgens mijn kan rozemarijn met de juiste bereiding
een stimulering zijn voor het zenuwstelsel en de creativiteit
en kan een leuk effect geven maar dar horen julie later wel weer over
