#1
een tevreden THC roker is geen onruststoker !!
ik heb plots wel pijn in me ruggewervel man, een soort zenuwpijn.
Groetjes
Stonie
ik heb plots wel pijn in me ruggewervel man, een soort zenuwpijn.
Groetjes
Stonie

loadrunner zei:met afghaan kan je leuke balletjes draaien.
loadrunner zei:ik heb er laatst met de pasta machine een heel dun velletje van gemaakt, deze op een vloeitje gelegd, en dan wat afghaan wiet er in gerold...![]()
ErnstJünger zei:Stonie,
Dit schreeuwt om het doorzetten van je rectale voorkeurswijze!![]()
Doen!
Btw: grappig idee om de pastamachine in te schakelen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."