Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmerkte niks . . .

merkte niks . . .

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 verklaringen:

-je rookte niet over je longen waardoor de thc niet kon worden opgenomen door de bloedvaatjes.
-elke keer dat het jouw beurt was van de joint zat er alleen een dikke laag tabak.
J
JesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Riel zei:
2 verklaringen:

-je rookte niet over je longen waardoor de thc niet kon worden opgenomen door de bloedvaatjes.
-elke keer dat het jouw beurt was van de joint zat er alleen een dikke laag tabak.
Klik om te vergroten...

hmm deze 2 verklaringen lijken me beide niet waarschijnlijk. roken en blowen doe ik namelijk altijd over mijn longen en de kans dat er bij 6 joints elke keer als ik een hijs nam geen wiet zat is nogal klein, vooral omdat de anderen wel helemaal knetter waren
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar niet iedereen inhaleert.
Dat is wat de tweede verklaring wou bedoelen, neem ik aan.

groeten
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, als je een grammetje wiet in één joint hebt. maakt t niet uit hoeveel tabak je erbij doet... je merkt m wel. :wink:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je er een gram in smijt, hoef je niet zozeer tabak toe te voegen.
Ja kan het puur rollen als je het heel fijn brokt, anders gaat die constant uit.
Of kan je zo'n tabaksblad nemen om in te rollen, van een sigaar of zo'n blunt wrap. Wat nog beter zou zijn is het vaporizen, zo neem je niets teer op in je longen.
Want jongens, cannabis geeft een enorme hoeveelheid teer vrij.

Anyhow, ik zou persoonlijk nooit een gram ineens smoren. Zoiets kost tegenwoordig stukken van mensen :)

Ik kan met een grammetje toch twee a drie toetjes bollen. Die me nemen waar ik moet zijn :)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Baggerwiet :wave:
J
JesseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo iedereen van DF

Al een tijdje lees ik wat op het drugsforum. Ik ben een jongen van 16 jaar en gebruik nu wel vrij regelmatig wiet en hasj. Meestal rook ik wiet van mn dealer. gisteren heeft een klasgenoot even wat wiet voor mij en een maat gehaald uit de shop (25 euro bubblegum)

De wiet zag er zeer goed uit. Erg hard en 1 grote top. het rook ook zeer sterk, ik had het zakje in mn etui en in mn schooltas gedaan en op mn kamer gelegd en ik rook het steeds toen ik binnenkwam!

die avond (gister dus) ging ik met 6 vrienden film kijken en chillen bij iemand thuis. 5 van de 6 blowden dus we gingen van te voren even wat rollen. we hadden eerst 4 goeie dikke joints gadraaid voor zn 5en en hebben dit toen in een kringetje steeds 2 joints aangestoken en dan doorgegeven. na die 2x2 joints gingen we naar binnen om een stukje film te kijken. 1 van de jongens had ergens tussen de 3e en 4e joints al gekotst...

toen we weer binnen waren merkte iedereen best wel dat ie stoned was en iedereen zag er best gaar uit. zelf voelde ik me eigenlijk niet echt anders en hoopte dat het later wel in zou gaan slaan. Na een half uur voelde ik nog niks en stelde voor om er nog even 2 te draaien omdat ik nog niet stoned was. 3 anderen gingen mee naar buiten. na die 2 joints voelde ik het eigenlijk nog steeds niet. toch maar naar binnen gegaan en weer verder film gekeken. iedereen sliep toen half (behalve de gast die niet meedeed) en ik vroeg of ze het goed merkten en iedereen voelde het erg goed.

normaal als ik in mn 1tje of met 2 of 3 man een jointje rook voel ik het wel goed. de wiet van mn dealer is volgens mij echt stukken minder goed in kwaliteit (poederig, ruikt niet echt) maar daar wordt ik best knetter van.

dus mijn vraag is: HOE KAN DIT??? ik baalde er wel van want het was zeker dure wiet.

* vanavond ga ik weer wat roken ervan (laatste restje) en kijken hoe dat bevalt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
plagiaat ....... teveel tabak ? in je DIKKE joints ?

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
teveel belgen aan 1 tabaksjoint ?
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
teveel belgen aan 1 tabaksjoint ?
Klik om te vergroten...
Wat een kutveralgemeningen toch :rolleyes: ..
Je had beter gewoon 6 goeie jointen gerolt en ieders er één gegeven... Als je daar al niet stoned van wordt, van een goeie joint, ja dan ben jij superman of wiet-immuun wat behoorlijk klote moete zijn. :mrgreen:

Smoke on :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Er is maar 1 belg die hier zijn oordeel over kan en mag geven ...

Iceman i need your support now ....

:hearteyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
teveel belgen aan 1 tabaksjoint ?
Klik om te vergroten...

haha niet alle belgen roken tabaksjointen eh. ik kan uit een filtersigaret 5 jointen rolle :wink: dus pas op je woorden :tongueout:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alsof Hollanders nooit met tabak roken, ga nog wat marginale hypes steunen ofzo :tongueout:

Anyway, vreemd dat je van white widow niet stoned wordt en van dealerwiet wel, misschien moet je eens meer inademen ofzo. Of inderdaad gewoon in een pijpje of puur roken.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ga gewoon eens goed aan de bong hangen met je dikke joints :P
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je rookt niet over je longen.


:beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kortrijk, Berchem, Wilrijk ... allemaal slechte joints .....



:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."