Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet vraagje!!

wiet vraagje!!

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uhm lijkt me gewoon rond 2,50 voor standaard skunk jointje. Of 3-4€ voor de wat "luxere" of grotere joints.

ps: als je zelf KAN draaien haal dan beter een gewoon zakje wiet...^

Have fun
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik zilvere smokings, of leer binnestebuiten rollen. Dat scheelt em heel wat papier.
Btw: uitleg over binnenstebuiten rollen staat hier in het coffieshop forum als sticky.
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik mijn joint zelf draai met wiet erin enzo en ik rook hem op is het juist alsof ik papier aan het roken ben en moet ik ikweet niet hoeveel keer hoesten. & als ik nu met vrienden wiet ga roken die zei zelf hebben gerold moet ik niets hoesten en proef ik weet en geen papier :confused: . Als ik ze zelf rol heb ik ook niet veel effect terwijl ik bij vriende bij een paar hijsen mij krom lach. De wiet krijg ik van hun dus daar ligt het niet aan. IEmand idee hoe dat kan ? :confused: :smoke:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#4
te weinig in joint, andere vloei, slechte draaier, of alleen maar dat je dat denkt, misschien eens aan je maten vragen hoe zij het doen en het dan vergelijken.
W
Wolvega-GirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey hey weet er iemand hoe duur
een voorgedraaide joint :stoned:
in heerenveen is in de shop?
:wave:
W
Wolvega-GirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
okej bedankt jah kan wel :stoned: joint draaie
maar heb maar 2.50 en ga vdaag naar hveen
dus dan gaa ffn voorgedraaide hale moet tog
wat te smoke hebbe:P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
draai het tipje eens strakker, als er te veel lucht door gaat, verbrandt het heter, en krijgt de tabak een rare bijsmaak, die voelt scherper aan. of het ook de wiet te heet verbrand weet ik niet.. in elk geval heb ik dit zelf ondervonden, weet niet of anderen dit ook wel eens gemerkt hebben.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wolvega-Girl zei:
okej bedankt jah kan wel :stoned: joint draaie
maar heb maar 2.50 en ga vdaag naar hveen
dus dan gaa ffn voorgedraaide hale moet tog
wat te smoke hebbe:P
Klik om te vergroten...
heeft wolvega geen shop meer dan?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn recept voor een goed jointje:

-Binnenste buiten draaien zodat je de helft van het papier er af kan halen. vloeitje met plakrand naar je toe en naar beneden, gewoon draaien en van buiten eroverheen likken, dat trekt erdoorheen en als je hem op laat drogen zit het goed vast.
-Hash ipv wiet. Hash icm hasholie is helemaal top !
-Dunne tip die goed geconstrueerd is dat er geen deeltjes door kunnen komen.
-Shag zeer zorgvuldig over het vloeitje verdelen zodat hij overal even strak is en de joint recht is.
-Dunne joint maken, shag hoeft maar net genoeg te zijn om het zaakje brandend te houden. Liefst heb ik em over de gehele lengte zon 4-5mm doorsnede. Bij wiet 5 op het begin, 8 op het eind ofzo.
-Strak draaien zodat ie niet te snel opbrand (bij het bouwen van de joint laat ik de tip er een halve cm uitsteken, na het draaien duw je de tip dan in de joint waardoor de joint ook op dat kritieke punt net voor de tip stevig en strak is)
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#10
- Kingsize smoking vloei goud gebruiken
- Inside out draaien
- Draaien met shag in plaats van peukentabak
- Genoeg wiet in je jointje
- Mooi draaien
- En genieten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."