Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen zinloos

stoppen zinloos

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#1
het werkt natuurlijk wel allemaal minder goed als tevoren
maar het moet wel weer beter worden
en ik denk niet dat als je nu 1 jointje rookt alles weer van 100 naar 0 gaat heur :}
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
toooz zei:
Ik ben nu immers 2weeken gestopt omdat ik geen auto meer heb en niets meer kan gaan halen,

ik droom er van, om in holland of belgie te woonen !!!!!

ik rook een pakje per dag!!!!!!!!

vroeger rookte ik GEEN sigaretten en minimum 2 joints per dag (4jaar aan een stuk)
is eerste keer dat ik zo lang stop

stoppen hoeft echt niet, overdag vindt ik het niet erg, maar wanneer het donker wordt...man man wat mis ik dan men joint

alcool is gewoon niet het zelfde, voor mij is het 40% de smaak van een lekkere joint en 60% het effekt
Klik om te vergroten...
Just zelfde hier, alleen ik rook wel sigaretten (alleen op school en als we geen wiet roken bij kameraden, dan nog rook ik zeeer amper)
minimum 2 joints of toch 1 enzo. Maar alsek nu geen wiet heb en tis savonds idd, dan komt die drang boven. En vooral als ge een goeie film geprogrammeerd ziet staan op TV. Dan is die drang om een joint te willen roken groot. Maar dan kijkek gewoon geen film :tongueout: Kan nu eenmaal geen films zien zonder dat ik stoned ben, dan vervelen ze me gewoon. Als ik stoned ben, heb ik daar alle oren naar.

Maar de laatste tijd zittek ook vooral in m'n kop om te minderen maja pff, tis niet omdak zeg dat ik zoveel rook enzo, kvind het hatelijk nu dat ik niet meer weet hoe ik me vroeger "voeldde" want ik voel me nu heel anders. Maw. Dak precies niet in de realiteit leef. Kzie steeds meer en meer dingen die zo raar zijn voor mij of ik snap veel minder van m'n eigen en dat m'n kameraden mij precies maar moeilijk snappen met wat ik wil zeggen. Ik denk steeds dat het onze dialectverschil is (aangezien ik antwerpenaar ben en hij limburger.) Niet dat dat daar is mee te maken heeft, maar tis puur een voorbeeld.

Ook m'n gevoelens zijn steeds lusteloos, kmoet nog altijd m'n vitamine pillen eten omdak ijzer tekort heb en steeds oververmoeid. Ik weet niet meer echt wat "normaal slapen" is. Gewoon, normaal in slaap vallen enzo.
Maar de joint blijft gewoon zo lekker, een pure gewoonte, een verdoken verslaving. Ik weet het niet.
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#3
Trekt wel bij idd, na ongeveer 6 weken is het helemaal uit je lichaam!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan me hier toch echt niet in verplaatsen het komt een beetje over als aanstellerij
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik begrijp je point of view erg goed... 't leven na (te) veel blowen is net alsof je continu achter een videocamera staat, je eigen leven opnemend. :stoned:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is je gedachtengang al gestegen naar 266 km per uur? :stoned:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
gaat na langere tijd wel weg :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelukkig wel :) Helaas moet ik dat ook weer doorstaan maanden lang :(
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Welhallodaar zei:
Ik kan me hier toch echt niet in verplaatsen het komt een beetje over als aanstellerij
Klik om te vergroten...

:confused:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben inmiddels ook een maandje gestopt.
Fitheid en conditie en me gewoon scherper voelen merkte ik al vrij snel (na de eerste week zegmaar, toen de slapeloosheid wat af was genomen). Maar mijn geheugen is nu pas een beetje aan het terugkomen.
Zal wel goedkomen dus, probeer een tijdje ook in het weekend niet te blowen (moeilijk.... I know).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."