#1
Hoho, je doet net alsof mensen die blowen mentaal zieke personen zijn
Denk dat je moet accepteren dat er bij elke drug wel zo'n groep is..
Bovendien is de coffeeshop 18+ en blijft blowen een eigen keus, niemand die iemand anders een joint in zijn/haar mond schuift
Denk dat je moet accepteren dat er bij elke drug wel zo'n groep is..
Bovendien is de coffeeshop 18+ en blijft blowen een eigen keus, niemand die iemand anders een joint in zijn/haar mond schuift
