Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDus je vindt dat coffeeshops moeten verdwijnen?

Dus je vindt dat coffeeshops moeten verdwijnen?

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
CowmandoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jij bent toch die vage kerel die heroïne wil gebruiken? Dat is zeker goed voor je, en discussie voeren gaat je niet echt goed af.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
even ter samenvatting..wat je wilt bereiken is een grotere barriere voor de jeugd (tot welke leeftijd) ? en/of de lager opgeleiden?(..tot welk niveau) ?

pls vat kort samen wat je precies wilt bereiken..welke doelgroep wil je door jouw suggesties beschermen?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
even ter samenvatting..wat je wilt bereiken is een grotere barriere voor de jeugd (tot welke leeftijd) ? en/of de lager opgeleiden?(..tot welk niveau) ?

pls vat kort samen wat je precies wilt bereiken..welke doelgroep wil je door jouw suggesties beschermen?
Klik om te vergroten...
Als je wilt lachen...:

Verboden voor onder de 21-

Lid worden bij een coffeeshop en daar een vragenlijst invullen of je weet wat de gevaren kunnen zijn.

Bewijs dat je niet van een uitkering leeft en zowel; de redenen daarvan.

Tja, en zo heb ik vast nog wel een paar punten. Trouwens; bedankt voor je aandacht Pipoxyz..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jah dat heb je gedaan. Het is gewoon zo dat er een groep is die zeer kwetsbaar en alleen maar dieper in de stront zakt als naar plekken gaan waar ze soortgelijke ontmoeten. Dit is een groep die aangepakt moet worden. Als ik ze herken, dan hoort een verkoper dat ook te kunnen.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter123 zei:
even ter samenvatting..wat je wilt bereiken is een grotere barriere voor de jeugd (tot welke leeftijd) ? en/of de lager opgeleiden?(..tot welk niveau) ?

pls vat kort samen wat je precies wilt bereiken..welke doelgroep wil je door jouw suggesties beschermen?
Klik om te vergroten...
Als je wilt lachen...:

Verboden voor onder de 21-

Lid worden bij een coffeeshop en daar een vragenlijst invullen of je weet wat de gevaren kunnen zijn.

Bewijs dat je niet van een uitkering leeft en zowel; de redenen daarvan.

Tja, en zo heb ik vast nog wel een paar punten. Trouwens; bedankt voor je aandacht Pipoxyz..
Klik om te vergroten...
je antwoord zijn maatregelen die je als nuttig ziet bij de bescherming van de groep die je nog niet hebt afgekaderd.
begrijp ik dat jij iedereen onder de 21 ziet als binnen een tegen wiet te beschermen groep?

(je hoeft me trouwens niet te bedanken,..
eenieder die van mening is dat het goed zou zijn voor Nederland om de coffeeshops te verwijderen,..pls join de discussie.

Heb ik jou dan iig kunnen overtuigen van het feit dat het verwijderen van coffeeshops niet resulteren zal in het door jou gewenste resultaat?..dus dat dit niet de oplossing is voor het krijgen van een lager gemiddelde wiet gebruikers.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."