#1
Jij bent toch die vage kerel die heroïne wil gebruiken? Dat is zeker goed voor je, en discussie voeren gaat je niet echt goed af.
Als je wilt lachen...:even ter samenvatting..wat je wilt bereiken is een grotere barriere voor de jeugd (tot welke leeftijd) ? en/of de lager opgeleiden?(..tot welk niveau) ?
pls vat kort samen wat je precies wilt bereiken..welke doelgroep wil je door jouw suggesties beschermen?
je antwoord zijn maatregelen die je als nuttig ziet bij de bescherming van de groep die je nog niet hebt afgekaderd.jcutter123 zei:Als je wilt lachen...:even ter samenvatting..wat je wilt bereiken is een grotere barriere voor de jeugd (tot welke leeftijd) ? en/of de lager opgeleiden?(..tot welk niveau) ?
pls vat kort samen wat je precies wilt bereiken..welke doelgroep wil je door jouw suggesties beschermen?
Verboden voor onder de 21-
Lid worden bij een coffeeshop en daar een vragenlijst invullen of je weet wat de gevaren kunnen zijn.
Bewijs dat je niet van een uitkering leeft en zowel; de redenen daarvan.
Tja, en zo heb ik vast nog wel een paar punten. Trouwens; bedankt voor je aandacht Pipoxyz..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."