Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnap het niet goed :P

Snap het niet goed :P

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
azarius heeft wel een grote naam en imago groot te houden
ze zullen geen verkeerde schimmeltjes opsturen, de prijs is er ook wel naar
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk dat het legaal is om op het internet te kopen.. maar mss in een headshop of zoiets niet?
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ging onlangs nog eens op azarius.nl

Je kan daar gewoon zaadjes, paddos,.. kopen en het kan verzonden naar
Belgiië. En het is bovendien dan nog legaal.

Maar waarom kunnen ze in België dan niet gewoon zaadjes/paddos verkopen.

Of is het tog illegaal om via azarius te bestellen voor de belgen?

:wave:
H
HolymolyLid
01-01-2024, 00:00
#4
En wie ben jij om dat te bepalen?
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#5
en dit hoort in coffeeshop omdat..?
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind een headshop maar raar, je weet niet of je ze kan vertrouwen. voor hetzelfde geld krijg je ineens wat anders waar je hartstikke dood aangaat, en dan is het nog legaal ook..

miss kan dat in de shop ook wel voorkomen, maar goed.. internet vertrouw ik meestal niet (A)
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jaa okee,
maar ik heb een keertje wat besteld via internet (ik zeg nie welke site want dat is genaaid)
En heb ik laten controleren door een goeie vriend, maar die zei dat dat niet echt te vertrouwen was...
maarja, ik bedoel niet dat die site dat ook heeft, maar ik heb niet meer zo'n vertrouwen erin
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#8
je vriend is niet te vertrouwen!
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is die wel..
Want we hadden het weggegooit (heel dom in de prullebak)
En toen kwam zijn neef (een beetje een junk)
heeft het gebruikt, en is fucking bad gegaan...

En ik vind dit niet zo fijn om dit op m'n geweten te hebben, maar als ik die drugs niet in de prullebak had gegooid, had hij nu nog geleefd..

R.i.p. Rico :cry:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kellebell zei:
Dat is die wel..
Want we hadden het weggegooit (heel dom in de prullebak)
En toen kwam zijn neef (een beetje een junk)
heeft het gebruikt, en is fucking bad gegaan...

En ik vind dit niet zo fijn om dit op m'n geweten te hebben, maar als ik die drugs niet in de prullebak had gegooid, had hij nu nog geleefd..

R.i.p. Rico :cry:
Klik om te vergroten...

....

ik snap je niet goed
wat is er precies gebeurd?
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hij heeft die drugs ingenomen, waarvan die vriend van mij had gezegd, da het niet te vertrouwen was..

En later is die heel bad gegaan, en hij was al niet zo goed in orde had hij tegen mij gezegd, want hij was erg misselijk en voelde zich nogal paranoia..

er ging zo'n 10 minuten een kwartiertje voorbij, ben ik gaan kijken hoe het met hem was..
hij zat op de wc, omdat ik dacht dat ie moest overgeven
Ik riep hem maar kreeg geen antwoord,
Heb ik de deur open gedaan, en zag ik hem bewusteloos liggen (ten minste, ik dacht dat hij bewusteloos was, maar hij was al overleden)
ik heb 1-1-2 gebeld, maar het was dus al te laat..
uit de autopsie bleek dat hij een of andere stof had binnengekregen, wat dus over die drugs was gedaan wat ik had weggegooid, en is die daaraan overleden..
ik weet alleen niet welke stof dat was..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kellebell zei:
voor hetzelfde geld krijg je ineens wat anders waar je hartstikke dood aangaat, en dan is het nog legaal ook..
Klik om te vergroten...

Wat een kolder ! pure onzin ! Ben je van de overheid ofzo om hier anti drugs propaganda te versprijden ? Is net zoiets als dat dealers pillen met rattegif verkopen. Als verkoper ben je heus niet blij als je klanten dood gaan, of een bad trip hebben.

En iemand die drugs uit de prullenbak vist, verdient niet beter als om bad te gaan ! Moet je maar geen drugs uit de prullenbak vissen.

En als jij iets van een site in nederland besteld he, vooral smartshopsites worden echt wel gecontroleerd zoals ALLES in nederland, en je vriend zegt dat het niet te vertrouwen is, dan is je vriend degene die niet te vertrouwen is. Gecontroleerde sites verkopen namelijk geen troep, en je gaat er al helemaal niet dood van !

Onzin !
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee ik ben niet van de overheid en ik gebruik zelf ook drugs,
maar ik ben gewoon bang voor dat soort dingen
maar wat ik net allemaal zei, is allemaal waargebeurt
want ik ben niet zo'n zielig persoon die gaat lopen aandacht trekken om een onnozel verhaal te verzinnen :wink:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vraag ik me toch af welke drugs je dan had besteld?
Erg vreemd inderdaad, weetje zeker dat het daar aan heeft gelegen?
Sites als Azarius zijn uit mijn ervaring goed te vertrouwen hoor.
Sterkte in ieder geval..
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt :)
Ik wil liever niet zeggen, welke drugs dat zijn wegens omstandigheden..
sorry..
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kellebell zei:
Bedankt :)
Ik wil liever niet zeggen, welke drugs dat zijn wegens omstandigheden..
sorry..
Klik om te vergroten...

Wat is dit nu weer voor pussy reactie? Eerst een groot verhaal neerplempen over iemand die overlijd en vervolgens niet durven zeggen wat je besteld had?

Ik zeg hoax en een permaban voor deze lutser! :angry:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou, no fence naar jou persoonlijk hoor, maar gewoon naar je verhaal over het algemeen:
Diegene die dood is gegaan, zal aan iets wat die reeds in zich had gehad (het was tenslotte een junk volgens jou) zijn gestorven, en anders aan iets wat in de prullenbak lag. Blijf er bij dat je gewoon niets uit de prullenbak moet halen, al helemaal geen drugs :beer:

Bovendien

Ben jij onderhand strafbaar om het ons niet te zeggen als het echt waar is. STEL JE VOOR een van ons koopt het zelfde product, bij dezelfde site, en gebruikt het, en gaat dood. Dat had dan voorkomen kunnen worden door jou, maar jij vond het niet nodig om te vertellen...

Verder zou je echt wel aangifte hebben gedaan van die site, en als het allemaal waar was geweest hadden we daar heus wel iets over gelezen, en zo kan ik nog wel even doorgaan....

Sorry maar je verhaal komt niet al te waar over :wave:

Kellebell zei:
maar ik ben gewoon bang voor dat soort dingen
Klik om te vergroten...

Drugs zijn ook niet voor bange mensen :wave: :beer:

Kellebell zei:
maar wat ik net allemaal zei, is allemaal waargebeurt
want ik ben niet zo'n zielig persoon die gaat lopen aandacht trekken om een onnozel verhaal te verzinnen :wink:
Klik om te vergroten...

Toch vind ik het maar vaag dat je ons dan niet voor de dood wil behoeden en zeggen wat je waar gekocht hebt. Tenslotte was als een site iets dodelijks had opgestuurd die echt wel uit de lucht gehaald, en ik blijf erbij dat we het dan wel gehoord hadden op df.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan me overigens heel weinig smartshop artikelen bedenken waar je dood van zou kunnen gaan op een normale dosis (niet extreem hoog). Kijk, een boel dingen kan je behoorlijk bad van gaan en je enorm kut voelen... maar dood. Of je moet natuurlijk een hele zak datura zaden leeg vreten.

Verder vraag ik me wel af waarom je dan geen stappen hebt ondernomen tegen deze winkel. Wanneer zij jou iets onder valse voorwaarden verkopen wat uiteindelijk tot de dood van een goede vriend heeft geleidt, lijkt mij dat je toch zorgt dat deze winkel met de grond gelijk gemaakt wordt.

Dus, verlicht ons allen en zeg waar en wat je gekocht hebt.

Iig, gecondoleerd.
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat was niet mijn bedoeling, en dat zal het ook nooit worden.
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als allereerst bedankt!

Ik heb wel stappen ondernomen, ik heb contact opgenomen met die shop,.
Ook zij hebben gezegd dat je aan die dosis NIET dood kunt gaan..
maar dan snap ik alsnog niet hoe hij in godsnaam is overleden
als bij de autopsie is uitgewezen dat hij dáár aan is overleden..

Nomgaals maar iets uitgebreider; Wegens omstandigheden met de politie kan ik het helaas niet zeggen, welke drugs het waren.
En waar ik het gekocht had, die site bestaat niet meer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."