#1
Wat vervelend zeg.
Hmm, ik ben erg benieuwd om welk product het nu gaat.
Hmm, ik ben erg benieuwd om welk product het nu gaat.
Jah... Wie eet er dan ook uit de prullenbak.Kellebell zei:Dat is die wel..
Want we hadden het weggegooit (heel dom in de prullebak)
En toen kwam zijn neef (een beetje een junk)
heeft het gebruikt, en is fucking bad gegaan...
En ik vind dit niet zo fijn om dit op m'n geweten te hebben, maar als ik die drugs niet in de prullebak had gegooid, had hij nu nog geleefd..
R.i.p. Rico![]()



Kellebell zei:
die strafbaarheid ben ik wel benieuwd naar ivm mij studieKellebell zei:Ik mag het wel vertellen, maar dan ben ik strafbaar.
Mijn pc en alles word in de gaten gehouden, dus lijkt het me niet zo'n slim plan om het te gaan vertellen
Maar goed; mensen:
het is aan jullie de keuze om het te geloven of niet.
Ik wil er ook geen probleem of wat dan ook van maken, maar ik weet zelf donders goed wat er gebeurd is.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."