
zaden kan ik al aan komen, maar heb geen zin om zelf te kweken.. daaromPurpleFlower zei:Ik zal eens bij ons gaan vragen ernaar. Ik kan me namelijk van een half jaar geleden die naam herinneren op de lijst, maar het verloopt zo snel.. (B52 verkopen ze bijv. hier ook niet meer)
edit: ik heb wel een plek gevonden waar ze de zaden verkopen... het schijnt een van de makkelijkere te zijn..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."