Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlueberry (dutch passion).. waar?

Blueberry (dutch passion).. waar?

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft iemand een idee waar ik dit heerlijke wietje kan halen..? Omgeving Utrecht niets gevonden helaas..




Edit: hmm, denk niet dat het uberhaubt ergens verkocht word, aangezien het 19,5 % THC bevat..

Alleen zaden van te koop..
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh fucking hell... dat ziet er goed uit... heb me de hele week onthouden van wiet... verleiding... op naar de shop! :grin:
W
WhiterabbitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm deze hadden ze een tijdje geleden nog in de Easy Going is Maastricht, geen idee of ie er nog verkrijgbaar is..

Alleszins een van de beste (niet-haze) soortjes dat'k ooit gerookt heb :stoned:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die ziet er GOED uit :openmouth: :hearteyes:
Hebben hebben hebben!
Van deze wietsoort heb ik nog niet gehoord trouwens..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er wel eens van gehoord (regio Amersooft / Utrecht) maar ik heb het helaas ook nog nooit in levende lijfe mogen aanschouwen :(
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zal eens bij ons gaan vragen ernaar. Ik kan me namelijk van een half jaar geleden die naam herinneren op de lijst, maar het verloopt zo snel.. (B52 verkopen ze bijv. hier ook niet meer)

edit: ik heb wel een plek gevonden waar ze de zaden verkopen... het schijnt een van de makkelijkere te zijn..
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
easy going in maastricht, maar dat is niet echt binnen je onmiddelijke omgeving denk ik
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blueberry van Dutch Passion is niet de 'echte' blueberry, die is van Dj Shorts en die heeft DP nooit in bezit gehad om te kunnen veredelen.. Mijn beste vriend heeft wel eens een Blueberry (indica) variant gekweekt, was een erg lekker wietje, actieve high en zeer fruitig.

Dit was het resultaat:







edit: bleh, foto's werken nog steeds niet echt lekker.. :( )
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
ziet er goed uit honingolie :hearteyes:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
ziet er lekker uit :P :hearteyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ze verkopen bij de zoo in zutphen wel bleuberry weet alleen niet of dat de zelfde is
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tering dat ziet er behoorlijk goed uit o.o
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
thanks voor alle reacties, honingolie dat ziet er zeker super uit.. zoek hem idd voor zijn fijne high en fruitige smaak.. :hearteyes:

dat de wiet paars is is zoiezo blij om te zien :wink:

Als ik eens in de buurt van Maastricht ben ga ik zeker even kijken bij de easy going..

Thanks everybody
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
PurpleFlower zei:
Ik zal eens bij ons gaan vragen ernaar. Ik kan me namelijk van een half jaar geleden die naam herinneren op de lijst, maar het verloopt zo snel.. (B52 verkopen ze bijv. hier ook niet meer)

edit: ik heb wel een plek gevonden waar ze de zaden verkopen... het schijnt een van de makkelijkere te zijn..
Klik om te vergroten...
zaden kan ik al aan komen, maar heb geen zin om zelf te kweken.. daarom :wave:

ik hoor het wel dan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."