#1
Als je meer en vaker, en sowieso al lang, blowt, worden deze lachkicks inderdaad minder.
Erg jammer, maar gelukkig doet de bong het nog altijd bij mij :P
Erg jammer, maar gelukkig doet de bong het nog altijd bij mij :P
Bartyo zei:Als je meer en vaker, en sowieso al lang, blowt, worden deze lachkicks inderdaad minder.
Erg jammer, maar gelukkig doet de bong het nog altijd bij mij :P

loadrunner zei:Lachbuien ook vaak door de stemming . zo hadden we een spacecake gebakken, en met 6 man een cake opgegeten (dus de cake gegeten zonder de hasj)
Na 2 en een half uur, was er een collectieve slappe lach, van de meest onozele dingen(de kat begon ineens te mauwen en heen en weer te rennen, de schildpad was een steen aan het wippen). Toen iemand de "echte" cake uit de keuken haalde, begon het weer...
ik heb me bijna doodgelachen, kon geen adem meer halen. was t even stil. kijk je elkaar aan....![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."