Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslachbui?

lachbui?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je meer en vaker, en sowieso al lang, blowt, worden deze lachkicks inderdaad minder.
Erg jammer, maar gelukkig doet de bong het nog altijd bij mij :P
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteravond heb ik weer geblowd
en toen had ik voor de eerste keer zo een extreme lachbui.. Ik moest echt overal op lachen, je kon me onderhand opvegen.
In het begin van de avond een halve joint met hasj gerookt. Toen begon het beetje lachen al.
Later die avond een halve joint met wiet gerookt, ik begon lichtelijk te trillen en ik ging om de meest belachelijke dingen lachen.
De avond daarvoor was er iets naars gebeurd en ik voelde me een beetje depressief de volgende dag.
Ook heb ik de avonden daarvoor geblowd, dit was dus de 3e avond op rij dat ik ging blowen.
ik blow niet heel erg vaak.
Maar, waarom komt denk je die lachbui, iets wat ik normaal heb?
en hoe kan je zorgen dat dat vaker gebeurt?
ik vond het wel leuk :grin:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat krijg je van blowen, je kan het niet echt krijgen op het moment dat je het wilt. Zorg gewoon dat je (naar jouw doen) veel blowt en dan moet het goed komen. Ik heb het (bijna) nooit meer omdat ik de laatste tijd meer aan het blowen ben en daarom minder stoned ben, en voor een lachkick moet je behoorlijk stoned zijn, ik alvast wel.



:wave: :stoned: :hearteyes:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarschijnlijk had je een goed gevoel toen je blowde , zoals de meerderheid weet versterkt wiet je gevoel , ook gevoel van gelukzaligheid wat dus leid naar lachen en lach kicks ! heerlijk toch ?
ik herinner men vriendin nog vorige week , zo high ... blijven lachen dan still zijn hoesten en weer strike gaan :tongueout: :hearteyes:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die lachbuien zijn echt van die beginnerskenmerken :grin: helaas helaas word dat naarmate je meer blowt steeds minder.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bartyo zei:
Als je meer en vaker, en sowieso al lang, blowt, worden deze lachkicks inderdaad minder.
Erg jammer, maar gelukkig doet de bong het nog altijd bij mij :P
Klik om te vergroten...

Die bong deed het goed ja :mrgreen:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Alleen, ik had heel weinig geblowd. En de avond ervoor waren ook wel wat vervelende dingen gebeurd en erg happy was ik die dag niet.
achja, was wel lachen he :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lachbuien ook vaak door de stemming . zo hadden we een spacecake gebakken, en met 6 man een cake opgegeten (dus de cake gegeten zonder de hasj)

Na 2 en een half uur, was er een collectieve slappe lach, van de meest onozele dingen(de kat begon ineens te mauwen en heen en weer te rennen, de schildpad was een steen aan het wippen). Toen iemand de "echte" cake uit de keuken haalde, begon het weer...

ik heb me bijna doodgelachen, kon geen adem meer halen. was t even stil. kijk je elkaar aan.... :tearsofjoy:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#9
loadrunner zei:
Lachbuien ook vaak door de stemming . zo hadden we een spacecake gebakken, en met 6 man een cake opgegeten (dus de cake gegeten zonder de hasj)

Na 2 en een half uur, was er een collectieve slappe lach, van de meest onozele dingen(de kat begon ineens te mauwen en heen en weer te rennen, de schildpad was een steen aan het wippen). Toen iemand de "echte" cake uit de keuken haalde, begon het weer...

ik heb me bijna doodgelachen, kon geen adem meer halen. was t even stil. kijk je elkaar aan.... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

placeboooooo :P

ot: ik heb het nooit gehad, wel af en toe dat ik iets meer grappig vond dan ik normaal zou vinden, het is vooral omdat de gebruiker weinig ervaring met het middel heeft,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."