Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen grinder

Geen grinder

15 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#1
dan zou ik een electrische koffie grinder gebruiken
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi de paddo's waren op in een smartshop in Groningen dus werd ik naar een andere smartshop verwezen maar ik wist niet waar die was dus toen was de keuze al snel gemaakt ik heb 6 gram wiet gekocht voor 50 euro (haze zonder bijnaam). Maar ik heb geen grinder, als ik de joint aansteek dan brand die goed op maar kan ik hem niet beter eerst fijnmalen met een mes? of moet ik echt een grinder kopen?? Het is gewoon goeie wiet goed gedroogt zeg maar maar lekker zacht en fluffig.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
je hebt geen grinder nodig hoor, als je het met je vingers een beetje kan verkuimelen.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja je hebt gelijk, ik nam al een trekje en toen hoorde ik de wiet sissen. Het is lekkere wiet en smaakt heel zoet. Ik heb niet veel gerookt maar ik voel het wel
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,,


hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Plimu zei:
heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,,


hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro
Klik om te vergroten...

Om maar even in het kader van 'waar haal je het van daan te blijven' :wink:, komt dat ook uit Amsterdam of ergens anders?
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
greenpower zei:
Plimu zei:
heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,,


hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro
Klik om te vergroten...

Om maar even in het kader van 'waar haal je het van daan te blijven' :wink:, komt dat ook uit Amsterdam of ergens anders?
Klik om te vergroten...

5 euro is toch een pakkie peuken :hearteyes:

ot: ik zou zowiezo een grinder kopen omdat u dan minder laat vallen etc, en de meeste ook een thc bakje hebben :grin: :grin: en dat laatste is echt geniaal, helemaal wanneer u vergeet het bakje te hebben en er pas na een maand of 2 in kijkt en zich helemaal de pleuris schrikt :tongueout: .
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Plimu zei:
greenpower zei:
Plimu zei:
heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,,


hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro
Klik om te vergroten...

Om maar even in het kader van 'waar haal je het van daan te blijven' :wink:, komt dat ook uit Amsterdam of ergens anders?
Klik om te vergroten...

5 euro is toch een pakkie peuken :hearteyes:

ot: ik zou zowiezo een grinder kopen omdat u dan minder laat vallen etc, en de meeste ook een thc bakje hebben :grin: :grin: en dat laatste is echt geniaal, helemaal wanneer u vergeet het bakje te hebben en er pas na een maand of 2 in kijkt en zich helemaal de pleuris schrikt :tongueout: .
Klik om te vergroten...

Weleens een blow gerookt met geen wiet maar alleen maar thc poeder?
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#9
greenpower zei:
Weleens een blow gerookt met geen wiet maar alleen maar thc poeder?
Klik om te vergroten...

ik heb alles al eens gerookt :P

k heb een keer een thee lepel aan thc kristallen op een vloeitje geplakt (naast NAAST naast de plakrand met een vinger een lijntje speeksel te smeren) en daar over tabak gedaan en gerookt..

was lache, super high na een paar hitjes, uur later high was weg :P
het is leuk om te doen wanneer iemand al high is en even een boost wil hebben :grin:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
mixen in de blender!
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#11
greenpower zei:
Plimu zei:
heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,,


hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro
Klik om te vergroten...

Om maar even in het kader van 'waar haal je het van daan te blijven' :wink:, komt dat ook uit Amsterdam of ergens anders?
Klik om te vergroten...

Hier kan ik gewoon een voordeelzak Edelweiss (5 gram) voor 25 euro halen en bij de shop die er vlak naast zit voor 27,50.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is geen must, maar toch wel een heel handige investering :stoned:
Je vingers leveren ook mooi werk
:wave:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
ze hebben ook veel soorten van 5 euro per gram maar dat vertrouw ik niet
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zelfkweek altijd te vertrouwen :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zou gewoon een grinder kopen, wiet brand niet maar verkoolt alleen dus hoe fijner je wiet, hoe minder thc je als ``as`` van je joint aftikt.

ik heb er zelf een met een thc kamer er onder en dat is aan te raden, je wiet word er echt niet minder op en een keer in de 3 a 4 maanden heb je een joint waar je u tegen zegt.

die van mij koste een tientje dacht ik, ik wou er eigenlijk een geeltje voor halen maar het was echt een investering :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb ook zo'n grinder met een thc kamertje! en dit is idd super relax , alle thc die normaal zou blijven kleven in je grinder word nu mooi opgevangen ! :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."