#1
dan zou ik een electrische koffie grinder gebruiken
Plimu zei:heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,,
hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro
greenpower zei:Plimu zei:heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,,
hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro
Om maar even in het kader van 'waar haal je het van daan te blijven', komt dat ook uit Amsterdam of ergens anders?
Plimu zei:greenpower zei:Plimu zei:heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,,
hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro
Om maar even in het kader van 'waar haal je het van daan te blijven', komt dat ook uit Amsterdam of ergens anders?
5 euro is toch een pakkie peuken![]()
ot: ik zou zowiezo een grinder kopen omdat u dan minder laat vallen etc, en de meeste ook een thc bakje hebben![]()
en dat laatste is echt geniaal, helemaal wanneer u vergeet het bakje te hebben en er pas na een maand of 2 in kijkt en zich helemaal de pleuris schrikt
.
greenpower zei:Weleens een blow gerookt met geen wiet maar alleen maar thc poeder?
greenpower zei:Plimu zei:heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,,
hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro
Om maar even in het kader van 'waar haal je het van daan te blijven', komt dat ook uit Amsterdam of ergens anders?



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."