#1
Zo'n brokje hasj he, kan je die opeten? Zonder verbranden o.i.d.
En werkt het dan? Of kan je het toch gewoon beter roken.
En werkt het dan? Of kan je het toch gewoon beter roken.
Flaffie zei:waarom zou je hasj willen eten?![]()

Petrovic zei:Ja dat kan je zeker, ik doe dit bijna altijd. Ik maak meestal 0,3 gram hasj in kleine stukjes, en slik dit weg met 2 volle bekers melk. Het werkt perfect bij mij.
greenpower zei:Daarmee bedoelde ik te zeggen dat je er stoned(er) van word als roken :P
![]()
Flaffie zei:greenpower zei:Daarmee bedoelde ik te zeggen dat je er stoned(er) van word als roken :P
![]()
lijk me sterk

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."