Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk space hem te hard

Ik space hem te hard

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MauZerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je wiet puur rookt dan kom je sneller in een high dan wanneer je het met tabak rookt.
Tabak verminderd de werking van de THC, dus als het te hard gaat, doe er wat tabak bij!
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik wiet rook krijg ik knetter rode ogen ( heb het altijd wel maar met wiet ben ik net de duivel) en ik word ook knetters dus rook ik hasj nu rook nog wel wiet maar niet veel meer en dat bevalt me prima
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoy

Altijd als ik wiet rook, dan ga ik ongeloofelijk scheef. Niet dat ik slecht ga, maar gewoon totaal van de kaart. Eerst dacht ik dat dat altijd kwam doordat ik er alcohol mee combineerde, maar gister had ik maar 1 glas op en nog steeds ging ik scheef.

Met scheef gaan bedoel ik dus: ik zit naar 1 plek te staren, mn beeld gaat niet vloeiend maar zo 1 frame per seconde, en dan dat voorwerp waar naar ik kijk, daar zit ik dan zo kei hard over na te denken. Of ik denk dan aan totaal iets anders, en vergeet eigenlijk dat ik op de plek ben waar ik dan ben. Ik zit dus totaal in mn eigen wereld dan. Als mensen dan iets zeggen hoor ik ze niet, of snap niks van wat ze zeggen.

De hoeveelheid dat ik rook is redelijk weinig, een klein hoopje wiet (echt niks speciaals als ik zo kijk naar fotos/videos waar ze een joint draaien) in een pijp, puur gerookt. Daar neem ik dan 4 trekken van, tot ik er niks meer uit krijg. Ik neem het wel altijd heel diep op de longen en hou het bijna 10 seconden binnen.

Vrienden die ook dezelfde hoeveelheid op dezelfde manier roken ook in combinatie met alcohol spacen lang niet zo hard als ik. Zij blijven normaal praten met mensen/elkaar enzo terwijl ik daar sta te staren en soms iets zeg. Sommige roken wel regelmatig wiet maar de mensen die even weinig als ik roken blijven ook nog redelijk normaal.

Hoe kan dit? Neem ik het gewoon te diep in de longen als 1-keer-per-maand-wiet roker?

Bedankt :stoned:
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iedereen kan verschillend reageren op wiet. Probeer in het vervolg eens niet puur te roken en helemaal geen alcohol te drinken voor de zekerheid. :wink:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wooow, lijkt me tof :) Puur roken is een goed plan.
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Aan alcohol lag het niet, want ik spacete hem al zo hard toen ik aan dat glas begon.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#7
Komt door het puur roken volgens mij.
Als ik puur rook heb ik net hetzelfde als jou, ik vind het wel fijn omdat je dan tenminste echt effect voelt van wiet. Vaak heb ik dan het gevoel alsof ik zo om de 10 seconden terug op aarde kom en dan weer 10 seconden wegdromen enzoverder, mss dat je dit ook herkent? Ik heb ook meer lachkicks dan :grin:

Als ik met tabak rook doe ik minstens het dubbele wiet erin als dat ik zou gebruiken bij een pure en toch voel ik véél minder.

Conclusie: tabak verpest het wiet effect. :stoned:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klopt, puur vind ik het echt veel lekkerder...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik harstikke waus ben van de rook; dan moet ik mijn lichaam helemaal samentrekken.
Wat een vies gevoel is het wanneer je bewust ben van alle processen die gaande zijn in je lichaam.
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter zei:
Als ik harstikke waus ben van de rook; dan moet ik mijn lichaam helemaal samentrekken.
Wat een vies gevoel is het wanneer je bewust ben van alle processen die gaande zijn in je lichaam.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook wellis. Vaak bij de eerste hijs van de eerste joint van de dag. Een soort kokhalsneiging maar net niet.
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Suntablet zei:
Vaak heb ik dan het gevoel alsof ik zo om de 10 seconden terug op aarde kom en dan weer 10 seconden wegdromen enzoverder, mss dat je dit ook herkent? Ik heb ook meer lachkicks dan :grin:
Klik om te vergroten...
Precies. Dat heb ik dus ook :) . Voortaan als ik niet te heftig effect wil toch maar tabak erbij gooien. Jammer, want ik ben eigenlijk geen roker.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
e
eelco_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#13
voor een één keer-in-de-maand-blower vind ik het al best ziek dat je puur rookt en zieke hijzen neemt (volgens jou :P ) :smoke:
ik denk dat je gewoon eens een keer niet puur moet roken of gewoon wat minder...
en als je em hard gaat spacen moet je contact zoeken met je vrienden zodat je afgeleid bent van je eigen wereldje...
ook zou ik ook iets gezamelijks doen terwijl je em speest, zoals schaken...wanneer je dat speelt als je allebei hardstikke stoned ben dan vermaak je je voor uren! :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
jcutter zei:
Klik om te vergroten...

Duuuuuuuuuude! :stoned:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#15
eelco_jeweet zei:
voor een één keer-in-de-maand-blower vind ik het al best ziek dat je puur rookt en zieke hijzen neemt (volgens jou :P ) :smoke:
Klik om te vergroten...

waarom? moet toch kunnen.
Toen ik voor het eerst een pure rookte was ik ook een "1 keer in de maand blower", zelfs met periodes ertussen dat ik 1 of 2 maanden niet blowde. Ik zal de eerste keer puur nooit meer vergeten, ik had nooit gedacht dat wiet zoveel effect kon hebben. (en ik genoot ervan)

Natuurlijk wel niet overdrijven, best kleine stickies maken en delen met 1 à 2 mensen max. :stoned:
M
MauZerLid
01-01-2024, 00:00
#16
BlackRobBlunt zei:
jcutter zei:
Klik om te vergroten...

Duuuuuuuuuude! :stoned:
Klik om te vergroten...

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudddeeee!! :stoned:
Im totally trippin' balls..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
gelijk kappen met die zooi :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
:stoned: :stoned: :stoned:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat heb ik ook altijd maar ik rook niet puur...
en ook altijd bij een kleine hoeveelheid....

Maar van de ene kant is het wel vet maar ik zit er dan altijd bij als een junk..
Maar gellukig rook ik geen wiet meer.., reden: inhaleren is vies xD
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
MauZer zei:
Als je wiet puur rookt dan kom je sneller in een high dan wanneer je het met tabak rookt.
Tabak verminderd de werking van de THC, dus als het te hard gaat, doe er wat tabak bij!
Klik om te vergroten...
Ok, I gotta call bullshit. Tabak vermindert de werking niet, maar verandert het. Anders zou een kleine pure joint hetzelfde werken als een dikke joint met tabak, right?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."