Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJointje draaien

Jointje draaien

17 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan moet je een Elletje draaien.
Wel korte rijste vloei neem ik aan?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke :) Bedankt!
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#3
moet je wel reistevloei pakken anders is het zonde van de wiet :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom dan? :flushed: (sorry als ik teveel vraag, maar ik weet niet zo veel :tearsofjoy: )
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat is zonde omdat rijstevloei minder snel opbrandt dan een normale vloei.
hmm.
Als ik geen lange vloei meer heb doeik het weleens met korte vloei dan moet je dus een elletje maken.
ene vloetje horizontaal met de plakrand boven.
andere vloeitje verticaal aan de rechter kant van het horizontale vloeitje plakken met de plakrand aan de achterkant van het horizontale vloetje
Het is best ff klote ik snapte het eerst ook niet
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
En die tip, als je die zelf maakt..? Hoe maak je die? :openmouth:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
OOIT KAN JE HET WEL,VEEL GEDULD HEBBEN !!! :wink:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
tip?
gewoon draaien

(damn die is dubbel :smoke: )
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#9
scheur een flink stuk van de tip af.. de tip moet heeel klein zijn.
tis wel ff lastig om te draaien. Oefenen.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#10


Zo doe ik het altijd, als ik echt in nood zit met de vloei.. Gewoon normaal tipje draaien, ook de hoeveelheden kan je hetzelfde aanhouden.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan dat ook met korte vloei? Dan moet je er twee 'achter elkaar' plakken toch?
Hoe doe je dat..?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, die ja.
Hoe moet je dat doen? Twee heb je er nodig dan toch ? Mijn vriend draait ze soms ook in Mascotte vloei, maar dat mislukt denk ik :P
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahahaahah ...
Had je in die tussentijd niet gewoon beter lange vloei kunnen halen? :tearsofjoy:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#14
we hebben het over korte vloei...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hahahahha, dat plaatje. :rock:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flaffie zei:
we hebben het over korte vloei...
Klik om te vergroten...
Zo: (simpeler kan het niet gezegd worden)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou het is me gelukt. Beetje een kromme joint, maar hij rookt wel goed :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, dat heb ik ook gedaan :P Maar draaien kon ik helemaal niet :P Ook niet met lange vloei. Altijd vercrackt, en deze viel wel mee (A)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."