Hasj olie of THC pasta. Van THC pasta weet ik dat je het gewoon kan roken zonder te veel geur. Gewoon puur uiteraard.
THC pasta: Neem 20gr wiet, een koffie filter, butaan gas, een plastic koker(pvc) met 1 dicht eind en 1 eind met een draai deksel, een schoteltje en een gasvoornuis die je eventueel buiten kan zetten.
Maak in de deksel van de koker een gaatje waar je de butaan gas doorheen kan laten stromen, maak in de bodem van de koker meerdere kleine gaatjes gelijk verdeeld over het oppervlak(moet een soort vergiet worden). Leg het koffie filter op de bodem, en doe de wiet in de koker. Sluit de koker af en laat het butaan gas door de koker lopen. Houd de koker verticaal boven het schoteltje met de bodem met de meerdere gaatjes waar het koffie filter ligt naar beneden.
Het kan lang duren voordat de THC er uit komt lopen, dus zorg dat je genoeg gas hebt.
Het licht er ook aan wat voor wiet je gebruikt, dure compacte toppen zou ik er niet aan verspillen. Gebruik gewoon goedkope zelfkweek/buiten wiet, als de toppen te compact zijn pluk ze even uitelkaar.
Als er niks meer uit komt ben je toe aan de volgende stap. Het goedje wat nu op je schoteltje ligt bevat nog butaan gas. Dus moet het worden gekookt, au-bain-marie stijl zodat het dus niet de 100 graden celcius bereikt. Zo'n 50/60 graden is perfect, boven de 70 word het balen. Dus let goed op. Het kan tot wel 2 uur duren voordat alle butaan er uit is, dus denk niet in een half uurtje klaar te zijn. Als je denkt dat alles er uit is, ga dan nog maar ff een half uurtje langer door. Beter zeker dan onzeker.
Als je het goed hebt gedaan blijft er een redelijk heldere en dikke pasta over, dit is echt pure hars die zo'n 70% tot soms 90% THC bevat.
Waarschuwing: voer dit proces buiten of in een zeer goed geventileerde ruimte uit. Als butaan gas zich ergens kan ophopen is er explosie gevaar. Butaan gas is zeer licht ontvlambaar, wees dus voorzichtig met warmte bronnen en open vuur.
Als je niet zeker bent van je veiligheid en hoe je het proces hebt uitgevoerd gebruik het dan niet. Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele ongelukken. Ik raad iedereen dit ook af!
Zelf heb ik dit wel uitgevoerd. Het is lekker roken, maar het is redelijk sterk. 0,01gr tot 0,04gr is al meer dan genoeg. Lekker verdampen in een puurpijpje en genieten maar.
![:hearteyes:]()