#1
je eet toch geen dingen waarvan je niet weet wat en hoeveel erin zit? het verschil tussen welke soorten? ik snap er niks van gast ![:confused:]()

greenpower zei:Bij somige shops waar dezelfde wiet onder een andere naam verkocht. Dus wat bij de ene k2 heet en 10 euro per gram kost is bij een andere powerplant en is 6 eu per gram.
Extisi zei:greenpower zei:Bij somige shops waar dezelfde wiet onder een andere naam verkocht. Dus wat bij de ene k2 heet en 10 euro per gram kost is bij een andere powerplant en is 6 eu per gram.
+ 1. Mee eens.
DrippTone zei:Vroeger dacht ik ook dat elk wietje kwa werking uniek was, ik kreeg van White Widdow juist lachkicks en van skunk werd ik heel mellow. Maar dat zit tussen de oren, THC is de werkzame stof en jij maakt er zelf van hoe het op je uitwerkt.
Er zullen vast meerdere mensen het niet met mij eens zijn, maargoed. Kom maar op met je bewijzen!![]()
En nog even een tip, rook altijd puur. Dan krijg je een beter effect en is beter voor je longen. Een joint is lekker maar je word snel suf en is schadelijker.
Kigh zei:DrippTone zei:Vroeger dacht ik ook dat elk wietje kwa werking uniek was, ik kreeg van White Widdow juist lachkicks en van skunk werd ik heel mellow. Maar dat zit tussen de oren, THC is de werkzame stof en jij maakt er zelf van hoe het op je uitwerkt.
Er zullen vast meerdere mensen het niet met mij eens zijn, maargoed. Kom maar op met je bewijzen!![]()
En nog even een tip, rook altijd puur. Dan krijg je een beter effect en is beter voor je longen. Een joint is lekker maar je word snel suf en is schadelijker.
Ik ben het niet alleen niet eens met je, ik ga je zelfs nog verbeteren ook jongeman!
Ik citeer wietforum:
"Cannabis bevat meerdere stoffen, de cannabinoïden; in totaal zijn er zo'n 66 verschillende cannabinoïden bekend.
Cannabidiol(CBD) is een sterke nietontvlambare stof, niet-psychisch en is van invloed op de psychische effecten van THC. Cannabidiol zou een zwakke antiepileptische en antipsychotische werking bezitten.
Hasj bevat veel meer cannabidiol dan wiet."
Verder is het bij veel soorten bekend omdat het schijnt dat bepaalde cannabinoiden een betere werking hebben voor mensen die het medisch gebruiken.
Later pater.
Wat zouden wij er dan van moeten voelen? Kan ook zijn dat ik dit op het moment verkeerd begrijp, in dat geval excuses. (stupid)CBD(cannabidiol) does not appear to affect either the CB1 or CB2 receptors.
DrippTone zei:Wietforum? Laat me niet lachen, zelden zie ik daar correcte info langs komen. THC is THC en stoned is stoned. De invloed die die andere stoffen hebben zijn nauwelijks merkbaar, zeker met de wietjes die we tegenwoordig hebben. In Medische wiet zitten wel merkbare waardes van cannabidiol in, daar zijn ze ook speciaal op gekweekt. Voor medische wiet zijn juist de dronabinol, cannabidiol en cannabinol van belangrijke werking.
Speciaal gekweekte wiet voor medische doeleinden is weer een verhaal appart en aangezien ik me daar nooit in verdiept heb omdat ik het daar niet voor gebruik ga ik daar verder niet op in.
Lees maar: Kwaliteitsnormen Medicinale Cannabis en wiki.
Wat zouden wij er dan van moeten voelen? Kan ook zijn dat ik dit op het moment verkeerd begrijp, in dat geval excuses. (stupid)CBD(cannabidiol) does not appear to affect either the CB1 or CB2 receptors.![]()
Het lijkt me logisch dat in hasj meer cannabidiol zit. In een potje honing zit ook meer dan in een bijenkorf en in een fles olijf olie zit ook meer dan in een olijven boom. Ze rekenen met % verdeeld over de massa, maar hasj is een aftreksel van wiet. Weten mensen tegenwoordig eigenlijk nog wel wat hasj is?
Jammer jammer hoor van wiet forum, wou dat Medi-POD nog online was. Daar was tenminste correcte info te vinden. Iemand nog iets over gehoord wat er met dat forum is gebeurd?
DrippTone zei:En nog even een tip, rook altijd puur. Dan krijg je een beter effect en is beter voor je longen. Een joint is lekker maar je word snel suf en is schadelijker.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."