Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Het Whiskey draadje Doet u mij maar gewoon The Famous Grouse voor de rest heb ik 't niet zo met die Amerikaanse troep eerlijk gezegd gewoon ouderwets en Schots"
"ik kwam bij die coffeeshop samen met m'n broer en toen vroegen we om spacecake's, en we wisten niet wat er nou precies in zat, maar goed, laat 't alsjeblieft niet off-topic gaan"
"Jeuw mensen, ik had me hier een héééle tijd geleden (of dat zal ook wel meevallen eigenlijk :P) geregistreerd, en kheb nu weer ff een vraagje, wat is 't verschil tussen alle soorten weed, ik heb me toch een paar keer spacecake's geprobeerd, 2x werd ik gewoon bang en 1x had ik me wel een mooie ervaring, maar goed, nu schijnt die coffeeshop waar ik dus eerst heen ging niet zo heel erg populair te zijn enzo, ook word me niet verteld wat er eigenlijk voor weed in zit :/ maar goed, nu is mijn vraag dus wat 't verschil dus is met die soorten weed, en wat Chronic weed precies is, want ik lees dat dat echt dé shit schijnt te zijn. Greetz, Silvio"