Re: Het Trichomen jointje.
Inderdaad,
trichomen he? die plakkerige haartje die je heel de tijd tegenkomt tijden het knippen?
Inderdaad,
trichomen he? die plakkerige haartje die je heel de tijd tegenkomt tijden het knippen?

zou kunnen maar denk dat skuff nog iets anders is, ziet eruit als blokje groene hasjFinesse* zei:Is dit hetzelfde als wat bij mijn vrienden "skuf" wordt genoemd? Het gele poedertje wat door je grinder gefilterd wordt?
Daar kan je namelijk onmenselijk stoned van worden.![]()
Dat is gewoon de THC, dat is 1 van de belangrijkste werkzame stoffen in weed. Dat zijn die kleine haartjes. De TS had het hier over de langere draden die uit de wiet hangen.Finesse* zei:Is dit hetzelfde als wat bij mijn vrienden "skuf" wordt genoemd? Het gele poedertje wat door je grinder gefilterd wordt?
buzzrider zei:Dat is gewoon de THC, dat is 1 van de belangrijkste werkzame stoffen in weed. Dat zijn die kleine haartjes. De TS had het hier over de langere draden die uit de wiet hangen.Finesse* zei:Is dit hetzelfde als wat bij mijn vrienden "skuf" wordt genoemd? Het gele poedertje wat door je grinder gefilterd wordt?

DrippTone zei:crap!![]()
Oke, even overnieuw. Dude, vergelijk een thc/skuff jointje niet met een trichomen jointje. Ik weet niet waarom, maar die Trichomen maken een soort bom van je joint die je wegblaast.
Om even een beeld te schetsen, dat jointje dat ik toen samen met 3 andere volwassen kerels heb gerookt was ter grote van een half sjekkie. En het was dunner dan een potlood, ongeveer half zo dik. En dat jointje is die avond niet opgekomen, terwijl we er nuchter aan begonnen waren.
Na 4 hijsen hield ik het voor gezien en had bijna gezworen nooit meer te blowen zo ver weg was ik.
En ik ben zeker wat gewend, ik rook nu 6 jaar lang softdrugs en tijden genoeg gehad dat dat elke dag was.
Nou wil ik niet stoer doen, maar even duidelijk maken dat dit de meest heftige manier van softdrugs roken is die ik ken. En buiten dat is de smaak van een Trichomen jointje heerlijk!![]()
Dus mocht je ooit de gelegenheid hebben een Trichomen jointje te roken, doe dat dan.![]()

buzzrider zei:Ik ben er wel van overtuigd dat het zal werken aangezien je het zelf gedaan hebt, dus ik wil het ook wel eens proberen. Maar het verbaast me dat het dan echt zoveel sterker is dan thc. Maar ja, zo veel te beter
Ik heb dus al meteen een paar vragen:
- Heb je echt zo'n 2kg oogst nodig om genoeg Meeldraden te hebben ?
- hoe zit het met de verhouding tabak-Meeldraden ? Is het beter meer tabak te hebben of omgekeerd, want dan kan ik me inbeelden dat je het met minder dan 2kg ook wel kan .
Wanneer je klein plukje hebt, dat je denkt dit is genoeg om in een pijp of in een jointje te roken dan heb je wss meer dan zat. 
Smaps zei:Waar kopen jullie van die uber grinders die THC poeder opvangen en Trichomen verzamelen?
I want it!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."