Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoedkope wiet Groningen

Goedkope wiet Groningen

20 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan heb je ook nog die shop, vlak naast de bioscoop. ik noem geen naam. maar keiharde brokkelende hasj, met een branderige smaak.

niet echt lekker.
m
mikkelLid
01-01-2024, 00:00
#2
is dat met of zonder zakje drbij? :grin:
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi ik haal vaak wiet in Groningen (ben 17). Ik ken alleen deze shops

* Upper 10
* The glory days
* De vliegende hollander
* The happy
* The medley

Maar wiet is duur :(, ik haal dan meestal gruis dat is vaak 4 gram voor 5 euro. ik krijg altijd mee bij upper 10. Maar bij the happy krijg ik soms mee als de gruis op is bij de upper10. Dan kost het wel 8 euro voor 4 gram. Maar ik zoek alleen de goedkope wiet soms krijg ik alleen mee bij de The glory days want daar krijg ik het vaakst mee. Het kost dan 5 euro voor 0,8g kristal en dat is niet zo chill dat heb ik heel snel op :(. Weet iemand nog een shop in groningen met goedkope wiet?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dude, 5 euro voor 4 gram gruis?? Betaal hier 15 euro voor 5 gram..
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja ik heb een keuken weeschaal thuis, en normaal weegt 1 pakje gruis zo'n 4 gram.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met, tja ik heb me een beetje vergist misschien als je 8 euro voor gruis betaald dat je dan 4 gram of meer per pakje krijgt maar hier zijn ze.

het zijn de onderste 3 en ze zijn 15 euro er zit 9 gram in. 3g per pakje dus



BTW: ik ben ook nog bij de clown en de driemaster geweest in groningen maar daar hebben ze geen gruis. dus ik ken nu al 7 shops in groningen











En in welke shop hebben ze eigenlijk die hasj met dat gouden randje? die super sterke hasj enzo. of waar hebben ze super sterke wiet/hasj?
f
frietenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wie the fuck koopt er nu gruis?

Ga werken en koop je degelijke weed
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jokkelshizzle zei:
rot op man dat jij nou rijk bent, wie zegt dat ik zin heb om al die shit zelf te vermalen. misschien koop ik wel gruis omdat het al gemalen is en makkelijk oprookt?
Klik om te vergroten...


Zal best dude, maar neem maar aan dat je dan nog beter voor wat duurder gruis kan gaan bij een betere shop, die zakjes hierboven zien er niet echt lekker uit...
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#9
rot op man dat jij nou rijk bent, wie zegt dat ik zin heb om al die shit zelf te vermalen. misschien koop ik wel gruis omdat het al gemalen is en makkelijk oprookt?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
gruis is voor voorgedraaide joints.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#11
gruis kan je wel stoned van worden, maar smaak is vies

maar zeg zelf: je smoort toch zelf gruis niet liever dan knoppen, of wel?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tuurlijk zijn toppen lekkerder en is gruis vaak wat mindere kwaliteit, maar het is (hier in ieder geval) echt wel goed te roken..anders zou ik het niet kopen. En een foto zegt niet alles he..
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#13
nee, en jullie weten waarschijnlijk toch niks van kwaliteit. bewijs dat maar eens :angry:
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jokkelshizzle zei:
nee, en jullie weten waarschijnlijk toch niks van kwaliteit. bewijs dat maar eens :angry:
Klik om te vergroten...


Maar aangezien ik bijna alleen maar blaadjes zie op die foto van je lijkt het me inderdaad geen kwaliteit:wink: Kan er inderdaad niet erg over oordelen..

Ik haal hier in hilversum 1 gram jack voor 5 euro dat is echt supergoedkoop:wink:
Heb nergens zulke chille weed gezien voor die prijs.. Jack is nog net geen haze:wink:
Lekkere dikke top voor 5 euro waar je 2 lekkere dikke joints uit kan draaien.

Meeste prijzen hier
White whidow e.d 0,7 g voor 5,-
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#15
shit net weer gruis gerookt, het is echt niet te roken. ik wordt er niet eens meer stoned van.

Dan maar een cake van 9gram bakken
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#16
gruis is wel handig als je goede stuf hebt , en een klein puur stickie wilt draaien.
ook als bodem in een pijpje stuf erg efficient.

cake bakken is denk ik de lekkerste high.
de skuff van vliegende hollander is wel goed ,net als hun wietjes niet verkeerd zijn.
soms heeft de Medley( kutnaam voor een shop) wel smakelijke afghaan wiet.
Reykjavik is een erg dure shop , maar wel betere producten vaak dan de Raggamuffin.
Metamorfose is de slechtste shop die noordnederland kent.(erg arrogant personeel-beroerde gifwiet, en verrotte toppen).
btw Dees-Driemaster= zijn 1 bedrijf,.
happy/upper10 en dr.anders= zijn 1 bedrijf.

de Oasis is er trouwens ook nog- totaal aparte inkoop - geen idee of dat nog een beetje tof is.vroeger was Oasis de plek vooor topqualiteit.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#17
loadrunner zei:
Dan heb je ook nog die shop, vlak naast de bioscoop. ik noem geen naam. maar keiharde brokkelende hasj, met een branderige smaak.

niet echt lekker.
Klik om te vergroten...


waarom noem je de medley niet bij naam?
alleen omdat je het tafereel al voor je ziet?

" Mohammed , hoe gaan we onze nieuwe shop noemen?"
- "ik weet niet vriend."
"als we nou een bob marley cd pakken , en de titel gebruiken?"
- "goed idee vriend."

ze hebben een tijdje een slechte naam gehad, maar ze zijn wel wat veranderd qua opzet: je kan er rustig nog ff wat vragen over de betreffende soorten , en ze nemen wat meer de tijd voor je dan voor het rookverbod.
de wiet is ook wel beter geworden in de loop van laatste jaar.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik rook vaak Zero, of ketama. ben meer een hasj persoon.

Niet alle shops hebben die.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#19
na jaren razzias en andere gestapo=praktijken is de groningse koffieshopscene verhard, en verslechterd.
Het zoeken naar de goedkoopste wiet is denk ik dan ook een weinig gezonde keuze.
Voor wie zelf wiet kweekt , of gekweekt heeft - is veel wiet snel herkenbaar als :bespoten met Vertimec,Masai, of te veel voeding gegeven, danwel te vroeggeoogst.
Ook veel Bait And Switch : je koopt 2 dagen een lekker wietje , de 3de dag wordt onder dezelfde naam iets geheel anders , van lagere kwaliteit verkocht.

goede goedkope wiet in shops...dat is net zoiets als vragen naar een nachtslijter in Teheran.

met hash heb je vaak meer geluk,.
derde wereld lonen maken kwaliteit haalbaar voor schappelijke prijs.
( ik zal wel niet geliefd zijn om die laatste uitspraak)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Anders heb je ook nog:

Driemaster
de Clown
Metamorphose
Dees
Dr Anders
De Stoker
en
Reykjavik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."