Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShow Your Bong

Show Your Bong

46 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Extisi zei:
Lekkere dildo's zijn dat.
Klik om te vergroten...

Jij post ook erg vaak iets van waarde met inhoud he? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja, drugsgebruiker he?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Extisi zei:
DrippTone zei:
Extisi zei:
Lekkere dildo's zijn dat.
Klik om te vergroten...

Jij post ook erg vaak iets van waarde met inhoud he? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja, drugsgebruiker he?
Klik om te vergroten...
Spreek voor jezelf :openmouth:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Extisi zei:
DrippTone zei:
Extisi zei:
Lekkere dildo's zijn dat.
Klik om te vergroten...

Jij post ook erg vaak iets van waarde met inhoud he? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja, drugsgebruiker he?
Klik om te vergroten...

Niet alle drugs gebruikers lullen alleen maar onzin, sommige hier onder ons hebben ook nog iets van waarde volle info te delen met elkaar. :wink:

You should try it some times. :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom? Omdat jij dat vind?















































Nou....neee.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eury zei:
iraqio zei:
Eury zei:
Ik wou dat ik zo mooie grootte bong op me kamer kon hebben :hearteyes:

Mazzelaars :rock:
Klik om te vergroten...
helaas, ik ben al bezet :flushed:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Zou je anders de hele dag stil op me kamer willen staan?
En waar kan ik de weed droppen? En sucke?:openmouth:
Nee neeeeeeeeeeeeee.
ik stop me gedachte, ik ga slapen
:stoned:
Klik om te vergroten...
3 woorden:
ja, rectum, penis.

het antwoord op je vraag :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extisi zei:
Waarom? Omdat jij dat vind? Nou, nee.
Klik om te vergroten...

A. Omdat je nu gigantisch kinderachtig bezig bent, maarjah wat kun je anders verwachten van een aan wiet verslaafde 16 jarige. Puberaal gedag is niet gewenst, zie forum regels. 2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum).

B. Het forum is er om info uit te wisselen en vragen te beantwoorden, niet om gezellig te chatten. Als de regels goed werden na geleefd had je nu al een waarschuwing of 2, zo niet een ban. En ik dacht dat jij de persoon was die zich er zo druk om maakte dat de regels niet werden na geleefd. IVM het uitschelden van anderen. :wink:

Niet dat ik niet zo nu en dan niet wat onzin ergens post of spam, maar ik post ook nog berichten met inhoud tussen door(imho). En dat mis ik een beetje bij jou berichten. Begrijp me niet verkeerd, het is allemaal heel gezellig. Maar een beetje waardevolle input is welkom. :P

En ik zeg dit niet om je aan te vallen, als je mijn boodschap wil negeren is dat prima. Maar ik zou het op prijs stellen dat minstens 1 op de 10 berichten van jou iets nuttigs zou bevatten en niet alleen maar domme posts van: lekkere dildo's.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
Extisi zei:
Waarom? Omdat jij dat vind? Nou, nee.
Klik om te vergroten...

A. Omdat je nu gigantisch kinderachtig bezig bent, maarjah wat kun je anders verwachten van een aan wiet verslaafde 16 jarige. Puberaal gedag is niet gewenst, zie forum regels. 2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum).

B. Het forum is er om info uit te wisselen en vragen te beantwoorden, niet om gezellig te chatten. Als de regels goed werden na geleefd had je nu al een waarschuwing of 2, zo niet een ban. En ik dacht dat jij de persoon was die zich er zo druk om maakte dat de regels niet werden na geleefd. IVM het uitschelden van anderen. :wink:

Niet dat ik niet zo nu en dan niet wat onzin ergens post of spam, maar ik post ook nog berichten met inhoud tussen door(imho). En dat mis ik een beetje bij jou berichten. Begrijp me niet verkeerd, het is allemaal heel gezellig. Maar een beetje waardevolle input is welkom. :P

En ik zeg dit niet om je aan te vallen, als je mijn boodschap wil negeren is dat prima. Maar ik zou het op prijs stellen dat minstens 1 op de 10 berichten van jou iets nuttigs zou bevatten en niet alleen maar domme posts van: lekkere dildo's.
Klik om te vergroten...

I totally agree
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Extisi, steek die chillum in je gleuf en post eventjes niet,
zeg een jaartje of 3?
Klik om te vergroten...
:P

Vind dat jullie te streng zijn hoor :P Ik post ook regelmatig onzin en daar zegt nooit iemand wat van.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Oom Klaas zei:
Extisi, steek die chillum in je gleuf en post eventjes niet,
zeg een jaartje of 3?
Klik om te vergroten...
:P

Vind dat jullie te streng zijn hoor :P Ik post ook regelmatig onzin en daar zegt nooit iemand wat van.
Klik om te vergroten...

Bij haar is de grens tussen onzin en posts met inhoud vervaagd,
en gedraagt zich als een typische blowende puber...en daar hou ik niet van.
Gelukkig kan ik m'n frustratie uiten,
met de hoop dat ze dit forum zal verlaten.
En om jouw onzin kan ik lachen, die van haar krijg ik spontaan diarree van.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Oom Klaas zei:
Extisi, steek die chillum in je gleuf en post eventjes niet,
zeg een jaartje of 3?
Klik om te vergroten...
:P

Vind dat jullie te streng zijn hoor :P Ik post ook regelmatig onzin en daar zegt nooit iemand wat van.
Klik om te vergroten...


Jullie? jullie? Ik kwam alleen met het vriendelijke verzoek om ook eens wat meer inhoudelijk te posten en bij te dragen aan het forum. Jij doet dat denk ik wat meer dan extisi, maar ook in het daarvoor bestemde onzin forum. En extisi gebruikt daar heel het forum voor. Dat is wel een beetje het verschil. :wink:

Godverredomme oftopic geouwehoer altijd!!! :openmouth:

OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
beetje domme vraag maar aangezien ik niet zo'n blower ben...
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
drain bamage zei:
beetje domme vraag maar aangezien ik niet zo'n blower ben...
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P
Klik om te vergroten...

Je kan veel meer hitten, ik word er stoneder van en je kan de rook koelen.
Dat zijn in mijn ogen de voordelen, plus dat je geen papier rookt.

DrippTone zei:
OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
Klik om te vergroten...

Omdat een vaporizer geen bong is :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
drain bamage zei:
beetje domme vraag maar aangezien ik niet zo'n blower ben...
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P
Klik om te vergroten...

Het is een prettige manier van puur roken, de rook word gekoeld en lichtelijk gefilterd door het water. En als je een goeie hijs neemt ben je vaak wel voor 3 uur lang goed high. :stoned:

Edit: Eigenlijk is het gewoon een luxe uitbreiding van een gewoon pijpje. :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrippTone zei:
drain bamage zei:
beetje domme vraag maar aangezien ik niet zo'n blower ben...
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P
Klik om te vergroten...

Het is een prettige manier van puur roken, de rook word gekoeld en lichtelijk gefilterd door het water. En als je een goeie hijs neemt ben je vaak wel voor 3 uur lang goed high. :stoned:

Edit: Eigenlijk is het gewoon een luxe uitbreiding van een gewoon pijpje. :P
Klik om te vergroten...

3 uur vind ik wel heel knap eigenlijk.
Ik ben nog nooit langer dan 1,5 tot 2 uur stoned geweest (behalve met spacecake dan) van 1 dosis.
Hoe groot die dosis ook was, nooit langer dan 2 uur bij mij...
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:
drain bamage zei:
beetje domme vraag maar aangezien ik niet zo'n blower ben...
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P
Klik om te vergroten...

Het is een prettige manier van puur roken, de rook word gekoeld en lichtelijk gefilterd door het water. En als je een goeie hijs neemt ben je vaak wel voor 3 uur lang goed high. :stoned:

Edit: Eigenlijk is het gewoon een luxe uitbreiding van een gewoon pijpje. :P
Klik om te vergroten...

3 uur vind ik wel heel knap eigenlijk.
Ik ben nog nooit langer dan 1,5 tot 2 uur stoned geweest (behalve met spacecake dan) van 1 dosis.
Hoe groot die dosis ook was, nooit langer dan 2 uur bij mij...
Klik om te vergroten...
maar voor alle duidelijkheid, 1 hijs is dus genoeg om goed stoned te zijn? :mrgreen: I like
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:
OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
Klik om te vergroten...

Omdat een vaporizer geen bong is :P
Klik om te vergroten...

Ik weet het, maar een grote piemel van stro ook niet, en daar staat er wel een foto van in dit topic. Plus dat ik mijn puur pijpjes er ook bij heb gezet en dat zijn ook geen bongs. Maar daar heb je ook niks van gezegd.


En over die 3 uur, dat is dan voordat je weer volledig nuchter bent. Ik ben er ook maar 1,5 a 2 uur goed high van. Maar ik heb er altijd nog wel een lange na-buzz van(als ik niet eet dan tenminste(suikers)).
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
DrippTone zei:
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:
OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
Klik om te vergroten...

Omdat een vaporizer geen bong is :P
Klik om te vergroten...


En over die 3 uur, dat is dan voordat je weer volledig nuchter bent. Ik ben er ook maar 1,5 a 2 uur goed high van. Maar ik heb er altijd nog wel een lange na-buzz van(als ik niet eet dan tenminste(suikers)).
Klik om te vergroten...

Ben ik het volledig mee eens ....
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
Klik om te vergroten...
Die willen nooit op de foto. Zijn niet zo fotogeniek..
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Domme mensen. Laat iedereen lekker zijn/haar leven leiden.
Dit is maar een DRUGSforum. Drugs zijn voor mensen die zelf geen leven hebben.
Maar toch, laat iedereen in zijn/haar waarde.

[modbreak]gescheld weggehaald[/modbreak]
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
TrippyShit zei:
DrippTone zei:
OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
Klik om te vergroten...
Die willen nooit op de foto. Zijn niet zo fotogeniek..
Klik om te vergroten...

mwahaha +1.336

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."