#1
Lekkere dildo's zijn dat.
Wat is een Chillum en hoe werkt het, want ik kan zo niet echt iets nuttigs erin zien :P
Oom Klaas zei:DrippTone zei:En dan nog een stenen chillum voor als ik echt heel high wil worden.![]()
![]()
![]()
Wat is een Chillum en hoe werkt het, want ik kan zo niet echt iets nuttigs erin zien :P
Extisi zei:Lekkere dildo's zijn dat.

DrippTone zei:Extisi zei:Lekkere dildo's zijn dat.
Jij post ook erg vaak iets van waarde met inhoud he?![]()
Spreek voor jezelfExtisi zei:DrippTone zei:Extisi zei:Lekkere dildo's zijn dat.
Jij post ook erg vaak iets van waarde met inhoud he?![]()
Ja, drugsgebruiker he?
Extisi zei:DrippTone zei:Extisi zei:Lekkere dildo's zijn dat.
Jij post ook erg vaak iets van waarde met inhoud he?![]()
Ja, drugsgebruiker he?
3 woorden:Eury zei:iraqio zei:helaas, ik ben al bezetEury zei:Ik wou dat ik zo mooie grootte bong op me kamer kon hebben![]()
Mazzelaars![]()
![]()
![]()
Zou je anders de hele dag stil op me kamer willen staan?
En waar kan ik de weed droppen? En sucke?
Nee neeeeeeeeeeeeee.
ik stop me gedachte, ik ga slapen
![]()
Extisi zei:Waarom? Omdat jij dat vind? Nou, nee.
DrippTone zei:Extisi zei:Waarom? Omdat jij dat vind? Nou, nee.
A. Omdat je nu gigantisch kinderachtig bezig bent, maarjah wat kun je anders verwachten van een aan wiet verslaafde 16 jarige. Puberaal gedag is niet gewenst, zie forum regels. 2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum).
B. Het forum is er om info uit te wisselen en vragen te beantwoorden, niet om gezellig te chatten. Als de regels goed werden na geleefd had je nu al een waarschuwing of 2, zo niet een ban. En ik dacht dat jij de persoon was die zich er zo druk om maakte dat de regels niet werden na geleefd. IVM het uitschelden van anderen.![]()
Niet dat ik niet zo nu en dan niet wat onzin ergens post of spam, maar ik post ook nog berichten met inhoud tussen door(imho). En dat mis ik een beetje bij jou berichten. Begrijp me niet verkeerd, het is allemaal heel gezellig. Maar een beetje waardevolle input is welkom. :P
En ik zeg dit niet om je aan te vallen, als je mijn boodschap wil negeren is dat prima. Maar ik zou het op prijs stellen dat minstens 1 op de 10 berichten van jou iets nuttigs zou bevatten en niet alleen maar domme posts van: lekkere dildo's.
:POom Klaas zei:Extisi, steek die chillum in je gleuf en post eventjes niet,
zeg een jaartje of 3?
TrippyShit zei::POom Klaas zei:Extisi, steek die chillum in je gleuf en post eventjes niet,
zeg een jaartje of 3?
Vind dat jullie te streng zijn hoor :P Ik post ook regelmatig onzin en daar zegt nooit iemand wat van.
TrippyShit zei::POom Klaas zei:Extisi, steek die chillum in je gleuf en post eventjes niet,
zeg een jaartje of 3?
Vind dat jullie te streng zijn hoor :P Ik post ook regelmatig onzin en daar zegt nooit iemand wat van.
drain bamage zei:beetje domme vraag maar aangezien ik niet zo'n blower ben...
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P
DrippTone zei:OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
drain bamage zei:beetje domme vraag maar aangezien ik niet zo'n blower ben...
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P

DrippTone zei:drain bamage zei:beetje domme vraag maar aangezien ik niet zo'n blower ben...
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P
Het is een prettige manier van puur roken, de rook word gekoeld en lichtelijk gefilterd door het water. En als je een goeie hijs neemt ben je vaak wel voor 3 uur lang goed high.
Edit: Eigenlijk is het gewoon een luxe uitbreiding van een gewoon pijpje. :P
maar voor alle duidelijkheid, 1 hijs is dus genoeg om goed stoned te zijn?Oom Klaas zei:DrippTone zei:drain bamage zei:beetje domme vraag maar aangezien ik niet zo'n blower ben...
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P
Het is een prettige manier van puur roken, de rook word gekoeld en lichtelijk gefilterd door het water. En als je een goeie hijs neemt ben je vaak wel voor 3 uur lang goed high.
Edit: Eigenlijk is het gewoon een luxe uitbreiding van een gewoon pijpje. :P
3 uur vind ik wel heel knap eigenlijk.
Ik ben nog nooit langer dan 1,5 tot 2 uur stoned geweest (behalve met spacecake dan) van 1 dosis.
Hoe groot die dosis ook was, nooit langer dan 2 uur bij mij...
I likeOom Klaas zei:DrippTone zei:OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
Omdat een vaporizer geen bong is :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."