Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShow Your Bong

Show Your Bong

46 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:
OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
Klik om te vergroten...

Omdat een vaporizer geen bong is :P
Klik om te vergroten...


En over die 3 uur, dat is dan voordat je weer volledig nuchter bent. Ik ben er ook maar 1,5 a 2 uur goed high van. Maar ik heb er altijd nog wel een lange na-buzz van(als ik niet eet dan tenminste(suikers)).
Klik om te vergroten...

Ben ik het volledig mee eens ....
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrippTone zei:
OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
Klik om te vergroten...
Die willen nooit op de foto. Zijn niet zo fotogeniek..
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Domme mensen. Laat iedereen lekker zijn/haar leven leiden.
Dit is maar een DRUGSforum. Drugs zijn voor mensen die zelf geen leven hebben.
Maar toch, laat iedereen in zijn/haar waarde.

[modbreak]gescheld weggehaald[/modbreak]
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
TrippyShit zei:
DrippTone zei:
OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
Klik om te vergroten...
Die willen nooit op de foto. Zijn niet zo fotogeniek..
Klik om te vergroten...

mwahaha +1.336
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Extisi zei:
"....." mensen. Laat iedereen lekker zijn/haar leven leiden.
Dit is maar een DRUGSforum. Drugs zijn voor "..................." mensen die zelf geen leven hebben.
Maar toch, laat iedereen in zijn/haar waarde "......".
Klik om te vergroten...

Sorry hoor, maar ik ben niet dom, stompzinnig en ik heb wel degelijk een leven. En ik laat jou in je waarde, waarom jij mij niet? Ik ben geen idioot. Als het aan mij lag had je nu een waarschuwing, zo niet een ban.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#6
moddergevecht?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Extisi zei:
Domme mensen. Laat iedereen lekker zijn/haar leven leiden.
Dit is maar een DRUGSforum. Drugs zijn voor mensen die zelf geen leven hebben.
Maar toch, laat iedereen in zijn/haar waarde.

[modbreak]gescheld weggehaald[/modbreak]
Klik om te vergroten...

Extisi, vanwaar die reactie? :openmouth: :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."