#1
DrippTone zei:Oom Klaas zei:DrippTone zei:OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P
Omdat een vaporizer geen bong is :P
En over die 3 uur, dat is dan voordat je weer volledig nuchter bent. Ik ben er ook maar 1,5 a 2 uur goed high van. Maar ik heb er altijd nog wel een lange na-buzz van(als ik niet eet dan tenminste(suikers)).
Ben ik het volledig mee eens ....