Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTijm ipv Wiet

Tijm ipv Wiet

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van stukjes blad en tak kun je ook hoofdpijn krijgen, dus ik denk dat er gewoon rommelwiet in je voorgedraaide zat.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hij had het alleszins van een dealer. Kan wel best zijn dat die dat van een shop haalt.

als het toch wiet zou zijn, moet het, zoals je zei, slechte kwaliteit zijn :wink:.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nouja beter laten jullie de volgende keer meerderjarige halen bij de shop :wink:
Gewoon een zakje wiet en dat diegene voor jullie draait.
Weet je zeker dat het goed smaakt :stoned:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#4
blowvaakblowveel zei:
Nouja beter laten jullie de volgende keer meerderjarige halen bij de shop :wink:
Gewoon een zakje wiet en dat diegene voor jullie draait.
Weet je zeker dat het goed smaakt :stoned:
Klik om te vergroten...

In belgie zijn er geen shops :wink:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chemical zei:
blowvaakblowveel zei:
Nouja beter laten jullie de volgende keer meerderjarige halen bij de shop :wink:
Gewoon een zakje wiet en dat diegene voor jullie draait.
Weet je zeker dat het goed smaakt :stoned:
Klik om te vergroten...

In belgie zijn er geen shops :wink:
Klik om te vergroten...
Ho sorry wist niet dat je in belgië woonde :tearsofjoy:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#6
blowvaakblowveel zei:
Chemical zei:
blowvaakblowveel zei:
Nouja beter laten jullie de volgende keer meerderjarige halen bij de shop :wink:
Gewoon een zakje wiet en dat diegene voor jullie draait.
Weet je zeker dat het goed smaakt :stoned:
Klik om te vergroten...

In belgie zijn er geen shops :wink:
Klik om te vergroten...
Ho sorry wist niet dat je in belgië woonde :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

kon je ook niet weten :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chemical zei:
kon je ook niet weten :)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk wel. Je weet het verschil niet tussen drugs en kruiden voor in de keuken.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#8
koffieshops doen vaak bladafval in joints.

sommigen worden er stoneder van , anderen beschrijven dat gevoel als hoefdpijn

in blad zit echt veel chlorophyl= hoofdpijnveroorzaker indien verbrand en ingeademd
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
kon je ook niet weten :)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk wel. Je weet het verschil niet tussen drugs en kruiden voor in de keuken.
Klik om te vergroten...

ik heb die kruiden niet gezien man, voel je maar groot.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chemical zei:
ik heb die kruiden niet gezien man, voel je maar groot.
Klik om te vergroten...
Oh ja, mister high and mighty, right here. Leer een grap waarderen, Belg.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
ik heb die kruiden niet gezien man, voel je maar groot.
Klik om te vergroten...
Oh ja, mister high and mighty, right here. Leer een grap waarderen, Belg.
Klik om te vergroten...

ow sorry :wink: vatte het verkeerd op dan.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
kon je ook niet weten :)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk wel. Je weet het verschil niet tussen drugs en kruiden voor in de keuken.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
1 keer had iemand een grote zak met kruiden gekregen, had ie een jointje gedraaid.
Dat doe ik dus ook nooit meer. Werd er helemaal misselijk en bijna ziek van.

Die troep is slecht voor je :P :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
blowvaakblowveel zei:
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
kon je ook niet weten :)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk wel. Je weet het verschil niet tussen drugs en kruiden voor in de keuken.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:rock:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#15
lavender van soma hoor je wel lijp van te kunnen worden
nou ja lijp...

kalm.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
kon je ook niet weten :)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk wel. Je weet het verschil niet tussen drugs en kruiden voor in de keuken.
Klik om te vergroten...
Toch zijn er ook nog Nederlanders die het verschil niet weten hoor. :P
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afghaan-Gek zei:
koffieshops doen vaak bladafval in joints.

sommigen worden er stoneder van , anderen beschrijven dat gevoel als hoefdpijn

in blad zit echt veel chlorophyl= hoofdpijnveroorzaker indien verbrand en ingeademd
Klik om te vergroten...

dan zou het idd net zo goed gwn afval kunnen geweest zijn, denk ik :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zazuu. zei:
1 keer had iemand een grote zak met kruiden gekregen, had ie een jointje gedraaid.
Dat doe ik dus ook nooit meer. Werd er helemaal misselijk en bijna ziek van.

Die troep is slecht voor je :P :stoned:
Klik om te vergroten...

Wiet natuurlijk niet
J
JW27Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb wel eens wiet gekocht (niet bij de shop), dat was ook tijm ofzo. ik heb alle keukenkruiden uit de kast gehaald en er naast gelegd, en tijm kwam kwa geur en uiterlijk erg dicht in de buurt.

koppijn kreeg ik er niet van, werd hooguit lichtjes duizelig.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#20
Overlaatst dacht een goede vriend van me dat hij wiet had gekocht maar volgens een vriend
was het geen wiet maar wel het kruid " tijm ". Hij had er een " jointje " van gepaft en hij zei
dat hij er veel hoofdpijn van had gekregen en dat hij van geluid barstende hoofdpijn kreeg.
Kunnen deze symptonen van tijm komen of was het wel degelijk wiet?

Bij voorbaat dank
CHemical

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."