Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTijm ipv Wiet

Tijm ipv Wiet

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van stukjes blad en tak kun je ook hoofdpijn krijgen, dus ik denk dat er gewoon rommelwiet in je voorgedraaide zat.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#2
lavender van soma hoor je wel lijp van te kunnen worden
nou ja lijp...

kalm.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Overlaatst dacht een goede vriend van me dat hij wiet had gekocht maar volgens een vriend
was het geen wiet maar wel het kruid " tijm ". Hij had er een " jointje " van gepaft en hij zei
dat hij er veel hoofdpijn van had gekregen en dat hij van geluid barstende hoofdpijn kreeg.
Kunnen deze symptonen van tijm komen of was het wel degelijk wiet?

Bij voorbaat dank
CHemical
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, wat is het werkzame bestanddeel in tijm? Juist.

Trouwens, zoek de verschillen:



b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk niet dat er mensen zijn op dit forum die thijm hebben gerookt :grin:
Maar de symtomen die jij beschrijft klinkt als een zware migraine.
Wiet kan ook hoofdpijn veroorzaken, vraag anders aan die goede vriend of hij alleen hoofdpijn had, of ook nog andere effecten voelde . Als hij alleen hoofdpijn had, dan was het in ieder geval geen wiet :wink:

en zoals Excepsionalinsight laat zien, het lijkt niet echt op elkaar :tearsofjoy:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#6
blowvaakblowveel zei:
Ik denk niet dat er mensen zijn op dit forum die thijm hebben gerookt :grin:
Maar de symtomen die jij beschrijft klinkt als een zware migraine.
Wiet kan ook hoofdpijn veroorzaken, vraag anders aan die goede vriend of hij alleen hoofdpijn had, of ook nog andere effecten voelde . Als hij alleen hoofdpijn had, dan was het in ieder geval geen wiet :wink:

en zoals Excepsionalinsight laat zien, het lijkt niet echt op elkaar :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zat versneden in voorgerolde joint :wink:. Migraine heeft ie niet :grin:, kan ook altijd een ander kruid geweest zijn, maar volgens mij kan het ook geen wiet geweest zijn. Had een paar dagen met hem ww gesmoord en dat voelde ie veel harder :wink:.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chemical zei:
blowvaakblowveel zei:
Ik denk niet dat er mensen zijn op dit forum die thijm hebben gerookt :grin:
Maar de symtomen die jij beschrijft klinkt als een zware migraine.
Wiet kan ook hoofdpijn veroorzaken, vraag anders aan die goede vriend of hij alleen hoofdpijn had, of ook nog andere effecten voelde . Als hij alleen hoofdpijn had, dan was het in ieder geval geen wiet :wink:

en zoals Excepsionalinsight laat zien, het lijkt niet echt op elkaar :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zat versneden in voorgerolde joint :wink:. Migraine heeft ie niet :grin:, kan ook altijd een ander kruid geweest zijn, maar volgens mij kan het ook geen wiet geweest zijn. Had een paar dagen met hem ww gesmoord en dat voelde ie veel harder :wink:.
Klik om te vergroten...
Als het een voorgedraaide van de shop was, was het waarschijnlijk gewoon wiet.
voorgedraaide worden vaak gedraaid met hoofdpijnwietjes waar je alleen duf van word.
Als het van de dealer was...tja dat weet ik niet :grin:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij had het alleszins van een dealer. Kan wel best zijn dat die dat van een shop haalt.

als het toch wiet zou zijn, moet het, zoals je zei, slechte kwaliteit zijn :wink:.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nouja beter laten jullie de volgende keer meerderjarige halen bij de shop :wink:
Gewoon een zakje wiet en dat diegene voor jullie draait.
Weet je zeker dat het goed smaakt :stoned:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#10
blowvaakblowveel zei:
Nouja beter laten jullie de volgende keer meerderjarige halen bij de shop :wink:
Gewoon een zakje wiet en dat diegene voor jullie draait.
Weet je zeker dat het goed smaakt :stoned:
Klik om te vergroten...

In belgie zijn er geen shops :wink:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chemical zei:
blowvaakblowveel zei:
Nouja beter laten jullie de volgende keer meerderjarige halen bij de shop :wink:
Gewoon een zakje wiet en dat diegene voor jullie draait.
Weet je zeker dat het goed smaakt :stoned:
Klik om te vergroten...

In belgie zijn er geen shops :wink:
Klik om te vergroten...
Ho sorry wist niet dat je in belgië woonde :tearsofjoy:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#12
blowvaakblowveel zei:
Chemical zei:
blowvaakblowveel zei:
Nouja beter laten jullie de volgende keer meerderjarige halen bij de shop :wink:
Gewoon een zakje wiet en dat diegene voor jullie draait.
Weet je zeker dat het goed smaakt :stoned:
Klik om te vergroten...

In belgie zijn er geen shops :wink:
Klik om te vergroten...
Ho sorry wist niet dat je in belgië woonde :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

kon je ook niet weten :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chemical zei:
kon je ook niet weten :)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk wel. Je weet het verschil niet tussen drugs en kruiden voor in de keuken.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#14
koffieshops doen vaak bladafval in joints.

sommigen worden er stoneder van , anderen beschrijven dat gevoel als hoefdpijn

in blad zit echt veel chlorophyl= hoofdpijnveroorzaker indien verbrand en ingeademd
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
kon je ook niet weten :)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk wel. Je weet het verschil niet tussen drugs en kruiden voor in de keuken.
Klik om te vergroten...

ik heb die kruiden niet gezien man, voel je maar groot.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chemical zei:
ik heb die kruiden niet gezien man, voel je maar groot.
Klik om te vergroten...
Oh ja, mister high and mighty, right here. Leer een grap waarderen, Belg.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
ik heb die kruiden niet gezien man, voel je maar groot.
Klik om te vergroten...
Oh ja, mister high and mighty, right here. Leer een grap waarderen, Belg.
Klik om te vergroten...

ow sorry :wink: vatte het verkeerd op dan.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
kon je ook niet weten :)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk wel. Je weet het verschil niet tussen drugs en kruiden voor in de keuken.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
1 keer had iemand een grote zak met kruiden gekregen, had ie een jointje gedraaid.
Dat doe ik dus ook nooit meer. Werd er helemaal misselijk en bijna ziek van.

Die troep is slecht voor je :P :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
blowvaakblowveel zei:
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
kon je ook niet weten :)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk wel. Je weet het verschil niet tussen drugs en kruiden voor in de keuken.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."