Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn bong stink

mijn bong stink

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar stinkt het naar?
j
jeroentjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een klein probleem min bong stink best wel hard,
ik heb hem laatst schoon gemaakt maar de stank gaat er niet uit
hebben jullie misschien een tip

alvast bedankt
j
jeroentjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
het ruikt een beetje zuur
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn ervaring is dat je een bong na een tijdje gewoon het beste weg kunt gooien en een nieuwe kunt kopen. Die stank proef je ook in je mond als je erdoor rookt, en dat maakt het bongen al meteen niet meer de moeite waard.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moet em ook niet volzeiken he :rolleyes:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ontsmettings alcohol.. werkt prima, gwn goed uitspoelen erna..
j
jeroentjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja oke dat is misschien leuk met een bong van 20 euro maar als je er een hebt van 60 euro vind ik het toch een best duur grapje,
en nee het was mijn hond die er in gezeken had :grin:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voorzichtig in de vaatwasser werkt misschien ook wel denk ik..
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had het ook, ik heb hem in een bad met flink heet water gelegd (een plastic bong) en er een paar scheutjes mondwater bij gedaan. Het klinkt gek maar het werkt goed. Ook heb ik nu geleerd dat je je bong echt elke keer na gebruik moet schoonmaken!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
stink jou bong?

gewoon even schoonmaken met wattenstaafjes en azijn, en dan fatsoenlijk afspoelen
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik neem aan dat je het over een glazen bong hebt? Elke keer, zo snel mogelijk na gebruik, de bong goed wassen met heet water en afwasmiddel. Wat anders goed werkt als ie goed vuil is, is aceton. Goed uitwassen naderhand natuurlijk....
j
jeroentjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
oke dankje wel heb hem nu goed schoon gemaakt en hij sinkt inderdaad niet meer :stoned:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
zet hem eens een tijdje in warm water met wat zeepsop.
of in het afwasmachine maar ik weet niet uit welk materiaal
jou bong gemaakt is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."