ik heb een klein probleem min bong stink best wel hard,
ik heb hem laatst schoon gemaakt maar de stank gaat er niet uit
hebben jullie misschien een tip
alvast bedankt
#3
het ruikt een beetje zuur
#4
Mijn ervaring is dat je een bong na een tijdje gewoon het beste weg kunt gooien en een nieuwe kunt kopen. Die stank proef je ook in je mond als je erdoor rookt, en dat maakt het bongen al meteen niet meer de moeite waard.
#5
Je moet em ook niet volzeiken he
#6
Ontsmettings alcohol.. werkt prima, gwn goed uitspoelen erna..
#7
ja oke dat is misschien leuk met een bong van 20 euro maar als je er een hebt van 60 euro vind ik het toch een best duur grapje,
en nee het was mijn hond die er in gezeken had
#8
Voorzichtig in de vaatwasser werkt misschien ook wel denk ik..
#9
Ik had het ook, ik heb hem in een bad met flink heet water gelegd (een plastic bong) en er een paar scheutjes mondwater bij gedaan. Het klinkt gek maar het werkt goed. Ook heb ik nu geleerd dat je je bong echt elke keer na gebruik moet schoonmaken!
#10
stink jou bong?
gewoon even schoonmaken met wattenstaafjes en azijn, en dan fatsoenlijk afspoelen
#11
Ik neem aan dat je het over een glazen bong hebt? Elke keer, zo snel mogelijk na gebruik, de bong goed wassen met heet water en afwasmiddel. Wat anders goed werkt als ie goed vuil is, is aceton. Goed uitwassen naderhand natuurlijk....
#12
oke dankje wel heb hem nu goed schoon gemaakt en hij sinkt inderdaad niet meer
#13
zet hem eens een tijdje in warm water met wat zeepsop.
of in het afwasmachine maar ik weet niet uit welk materiaal
jou bong gemaakt is.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.