Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een klein probleem min bong stink best wel hard, ik heb hem laatst schoon gemaakt maar de stank gaat er niet uit hebben jullie misschien een tip alvast bedankt"
"het ruikt een beetje zuur"
"ja oke dat is misschien leuk met een bong van 20 euro maar als je er een hebt van 60 euro vind ik het toch een best duur grapje, en nee het was mijn hond die er in gezeken had"
"oke dankje wel heb hem nu goed schoon gemaakt en hij sinkt inderdaad niet meer"
"halo ik heb samen met 4 vrienden waarvan er 2 tripsitters zijn het idee om binnenkort te gaan trippen ben me nu veel aan het inlezen op dit forum want volgens mij zeker geen kwaad kan. maar het word dus mij eerste keer en zijn er dingen waar van jullie zegen dat is echt een aanrader om te doen naast een leuke wandeling in het bos ( naast de deur ) lekker eten en drinken en niet te vergeten muziek hoor graag tips"
"hallo allemaal heb nu van het weekend mij eerste lsd trip er op zitten en ik moet eigenlijk zeggen dat na de verhalen die ik heb gelezen het me allemaal een beetje is tegen gevallen. ik qua vissuals viel het mij zeker tegen aangezien ik op mij pado's toch zoveel meer heb gezien dan met me lsd trip. de vriend die de lsd heeft geregeld zij dat het 100 ug maar aangezien het het niet meer was dan een beetje vissuals en heel licht mentaal denk ik eerder dat het zo'n 50 ug was"
"hallo trippers ben van plan samen met 3 vrienden lsd te doen alleen nu het probleem een vriend van mij heeft 2 keer getript op paddo helemaal geweldig tot dat het punt kwam dat we ons richting huis gingen verplaatsen. toen is hij bijde keren een beetje wappie geworden om het maar zo te zegen hij wou niet weg en zat nog een beetje vast in zijn trip. toen leek het uit eindelijk weer goed te gaan maar af en toe hij een soort van twist en dan zat en half lang onzin uit tekramen en iedereen een beejte verot te schelden. zou dit ook een gevaar kun zijn met acid ? peace"