#1
Nou als ik naar mijn eigen ervaring kijkt vind ik het eigenlijk niet zo heel vreemd.
Ik vind alcohol + thc niet echt lekkere combi. Alcohol drink ik tijdens het uitgaan blow ik daarbij word je helemaal lam wat niet echt chill is als je nog moet dansen oid.
Ook word ik dan sneller misselijk als ik al gedronken heb en dan ga blowen.
Maaar toch is het bijna altijd raak, door de alcohol zijn je remmingen weg ( of versoepeld) en iemand vraagt : zulle we dr 1 opsteke dan is het standaart jaaa s goed. Ook ben je al verdoofd door de alcohol dus je smoked maar door en door.. waardoor het weer geen leuke ervaring is.
nahjah bullshit verhaal maar verveel me beetje :P
Ik vind alcohol + thc niet echt lekkere combi. Alcohol drink ik tijdens het uitgaan blow ik daarbij word je helemaal lam wat niet echt chill is als je nog moet dansen oid.
Ook word ik dan sneller misselijk als ik al gedronken heb en dan ga blowen.
Maaar toch is het bijna altijd raak, door de alcohol zijn je remmingen weg ( of versoepeld) en iemand vraagt : zulle we dr 1 opsteke dan is het standaart jaaa s goed. Ook ben je al verdoofd door de alcohol dus je smoked maar door en door.. waardoor het weer geen leuke ervaring is.
nahjah bullshit verhaal maar verveel me beetje :P