#1
Hmmm, mediteer wat van te voren. Probeer een intentie voor jezelf te bepalen. Iets wat je wil zien in jezelf(en dus over jezelf) of waar je aan wil werken. Begin gewoon met 1 hijs. Laat dat evil stemmetje wat zegt neem nog een hijs, je voelt niks, je moet meer. Laat dat even voor wat het is en geef er geen gehoor aan. Probeer nog wat te mediteren en probeer je bewust te worden van je lichaam, elk klein deeltje ervan. Voel je dan nog niks, neem dan rustig nog een hijs. Probeer in jezelf te keren, je bewust te zijn van wat er gebeurt, wat je voelt, wat je denkt.
Edit: En ik heb het hier dus over puur roken, het liefst een biologisch wietje. Dus zonder chemische kunstvoeding die veel shop wietjes nog bevatten. Die chemicaliën zijn slecht en onderdrukken juist. Dus je hebt dan een onbruikbaar medicijn. En puur roken is echt belangrijk, nicotine onderdrukt ook. En tabak word ook chemisch behandelt. Dit zijn dingen die de medische kant echt onderdrukt.
En je zult merken, het vergt wat oefening om je zo bewust te maken van jezelf en alles om je heen. Maar je zult in een state of mind raken waarin je veel kunt oplossen en je problemen te lijf kunt gaan. Of gewoon simpel een goed gevoel kunt krijgen, een warme gloed.
En probeer het bij die 2 hijsen te laten. Luister vooral niet naar dat stemmetje(je ego). Juist met maar 1 hijs kun je veel meer oplossen dan dat je je helemaal plat smoked.
Wiet voor dit soort praktijken behoren ook anders gekweekt te worden dan shop wiet, met veel liefde en aandacht. En zo natuurlijk mogelijk.
Om het hele process kracht bij te zetten kun je er een kleine ceremonie voor jezelf van maken, of bidden naar god, of een god. Of jezelf, of voor de wiet. Je moet een beetje opzoek gaan naar wat voor jou het fijnst werkt en waar je je prettig bij voelt.
Edit: En ik heb het hier dus over puur roken, het liefst een biologisch wietje. Dus zonder chemische kunstvoeding die veel shop wietjes nog bevatten. Die chemicaliën zijn slecht en onderdrukken juist. Dus je hebt dan een onbruikbaar medicijn. En puur roken is echt belangrijk, nicotine onderdrukt ook. En tabak word ook chemisch behandelt. Dit zijn dingen die de medische kant echt onderdrukt.
En je zult merken, het vergt wat oefening om je zo bewust te maken van jezelf en alles om je heen. Maar je zult in een state of mind raken waarin je veel kunt oplossen en je problemen te lijf kunt gaan. Of gewoon simpel een goed gevoel kunt krijgen, een warme gloed.
En probeer het bij die 2 hijsen te laten. Luister vooral niet naar dat stemmetje(je ego). Juist met maar 1 hijs kun je veel meer oplossen dan dat je je helemaal plat smoked.
Wiet voor dit soort praktijken behoren ook anders gekweekt te worden dan shop wiet, met veel liefde en aandacht. En zo natuurlijk mogelijk.
Om het hele process kracht bij te zetten kun je er een kleine ceremonie voor jezelf van maken, of bidden naar god, of een god. Of jezelf, of voor de wiet. Je moet een beetje opzoek gaan naar wat voor jou het fijnst werkt en waar je je prettig bij voelt.