#1
genot is opzich al een medicijn...werkt tegen elk kwaaltje.
PepTalk zei:Kan, alleen hier zit een behoorlijke down-side aan.
Om even verder te gaan op jouw voorbeeld, iemand die nooit lacht en je geeft hem wiet.
Het kan zijn dat de persoon dan moet gaan lachen het wat beter begrijpt ed.
Het kan ook zijn, dat deze persoon moet lachen op de wiet maar daarna weer nuchter is en niet meer lacht. Dan gebruikt hij weer, zodat hij kan lachen en ziehier een verslaving is geboren waardoor de medicinale + punten weer verdwenen zijn.
Hoeveel mensen het ook willen en proberen om als medicijn te kunnen gebruiken ( en dit telt voor vele drugs) het KAN je helpen met dingen te verwerken/ontdekken/inzien enz. enz. maar ik denk dat het merendeel toch, zo niet meteen dan wel op lange termijn meer nadelen gaan zien.
Acetyllysergic zei:Kan je de ceremoniële setting uitleggen?
henkdevries zei:Ik blow ongeveer 2x in de week met vrienden dat is gezellig.
echter heb ik ook wat andere vrienden die ik ongeveer 1x in de maand zie en waar ik mee blow, dan filosofeeren we en dat soort shit.
Soms blow ik ook alleen, bewust niet omdat ik verslaafd ben of zo dan denk ik na over hoe het nu zit met mij en wat er anders moet en wat juist niet, dan leer ik mezelf accepteren en ik voel me gewoon beter als ik dat af en toe even doe, even de balans op maak zeg maar ik voel me dan gelukkig.
Ik weet niet of dat is wat je bedoeld maar het helpt mij echt heel erg!
smoker41 zei:ik heb vroeger van toen ik al 6 jaar was altijd het heel moeilijk gehad met mezelf
ik lag constant in de knoop met mezelf heb daardoor ook vaak tijd doorgebracht in pyschiatrische instellingen (vrijwillig dan wel niet onder dwang van mij doktor ofzo) vaak omdat de spanningen thuis echt hoog waren mijn ouders zijn dan ook gescheiden op mijn 7 jaar
en om je even te zegen dat mijn moeder zwaar alcohol verslaafd is en mijn vader getuigen van jehovah is
wat het er allemaal zeker niet makelijker op maakt
ma bon
dit heeft altijd meegespeelt in mijn leven
op mijn 18 jaar ben ik begonnen met weed te roken
sindsdien heb ik veel minder last met mezelf mijn leven is goed nu
ik heb mezelf echt gevonden en ik weet waar ik naartoe wil binnen 10 a 20 jaar
dit komt echt omdat weed me rustig maakt ik sla minder rap in paniek en mijn zelf vertrouwen is enorm gestegen
ook al rook ik 5-7 joints per dag ik lig niet hele dag in mijn zetel hoor
ik ga werken
ik kook voor mezelf
ik ga ook boodschappen doen was ,plas ,strijk ik doe echter alles zelf
het lukt me allemaal heel goed
daarom heeft weed voor mij wel een goede werking
ik hou er gwn van lang leve ons geliefde kruidtje![]()
![]()
![]()
henkdevries zei:de grap is dat er minder medicijnen zijn die iets bestrijden vaak is het onderdrukken, neem paracetamol.
voor smoker41 vink ik het erg fijn maar ik vind het wat veel :/ verder is er niets mis mee als je het mij vraagt.
DrippTone zei:henkdevries zei:de grap is dat er minder medicijnen zijn die iets bestrijden vaak is het onderdrukken, neem paracetamol.
voor smoker41 vink ik het erg fijn maar ik vind het wat veel :/ verder is er niets mis mee als je het mij vraagt.
Bijna alles in de reguliere medische wereld is puur voor bestrijding en onderdrukking. Dit is in mijn ogen ook geen geneeskunde en geen medicatie. Daar en tegen heb je een grote wereld aan flora en fauna die wel voor deze mogelijkheid gebruikt kunnen worden. Homeopathie om maar iets te noemen. Werkt meer aan de oorzaak en onderdrukt niet.
En daarnaast wil ik zeggen, de kant van wiet die veel van jullie kiezen noem ik ook niet slecht. Het is naar mijn mening alleen de minder mooie kant van het middel, waar zwakte ipv kracht in zit. Maar dat moet je ervaren wil je daar over kunnen oordelen.
Het is ook niet slecht wat smoker41 doet, ik wil alleen zeggen het is niet het beste is. Ik denk dat hij er veel meer mee geholpen zou zijn als hij zijn problemen oplost ipv weg te drukken elke dag met wiet. Ook al kan hij naar zeggen zo normaal functioneren, een nuchter leven zonder problemen is beter dan een met problemen en altijd maar high.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."