Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet/Hasj en de Shisha, hoe doe jij het?

Wiet/Hasj en de Shisha, hoe doe jij het?

9 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SaindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het een paar keer gedaan, altijd gewoon bovenop de normale tabak een laagje wiet leggen, ook wel eens tussen de tabak gestopt, ik merkte het verschil niet.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn neef in Marokko zei dat je de Hasj er gewoon bij moest mengen. Simpel.
'Kheb het wel nog niet geprobeerd.
Een vriend van mij uit Colombia zei dat je geen wiet in een waterpijp mocht doen omdat het verspilling is, maar dat het met Hasj beter werkt.
N
NLSLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goeienacht!

Ik heb jarenlang wiet en hasj gerookt als een ketter, maar nu ben ik daar zo ongeveer een jaartje mee gestopt (hoe en waarom, 't ging makkelijk, ik had er gewoon geen zin meer in!) Binnekort ga ik het echter nog wel doen voor een paar maand. Maar wat ik nog steeds -bijna dagelijks- doe is van de waterpijp roken! Vroeger combineerde ik de 2 soms wel eens door een joint in het terugslagventieltje te steken. Ook hebben we soms de wiet gewoon gestrooid over het kooltje, maar wat is nu eigenlijk de beste manier, of kan je met wiet "speciale" tabak maken ofzo? Let me know! :stoned:

greetz
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tabak mengen met veel wiet kooltje erboven op en zuigen.
Verhouding van tabak/wiet deed ik met een shisha wel ongeveer 50/50...'k weet niet meer waarom.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
we hebben het wel eens door de smaaktabak heen liggen plakken, maar dat werd een kliederboel, dus wat doorgesausde smaaktabak en wiet in die pijp

anders een klein beetje van een sigaret, daar de wiet over en daarop het kooltje
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#6
voorgekuimelde hash erop lepelen tussendoor, en weer met tabak afdichten , her-aansteken etc, werkte redelijk...maar joint lijkt efficienter.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
IZ123 zei:
Een vriend van mij uit Colombia zei dat je geen wiet in een waterpijp mocht doen omdat het verspilling is, maar dat het met Hasj beter werkt.
Klik om te vergroten...

Bullshit.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik rook uit de shisha het liefst gewoon de tabak en de joint die ligt er naast. :)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wiet in een waterpijp niet werken? In mijn ervaring komt het juist keihard aan en is het echt heerlijk om te roken.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
IZ123 zei:
Een vriend van mij uit Colombia zei dat je geen wiet in een waterpijp mocht doen omdat het verspilling is, maar dat het met Hasj beter werkt.
Klik om te vergroten...

Bullshit.
Klik om te vergroten...
Zal in het vervolg eerst info vragen aan meerdere bronnen voor ik iets geloof :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."