#1
Heb het een paar keer gedaan, altijd gewoon bovenop de normale tabak een laagje wiet leggen, ook wel eens tussen de tabak gestopt, ik merkte het verschil niet.
IZ123 zei:Een vriend van mij uit Colombia zei dat je geen wiet in een waterpijp mocht doen omdat het verspilling is, maar dat het met Hasj beter werkt.
Zal in het vervolg eerst info vragen aan meerdere bronnen voor ik iets geloofOom Klaas zei:IZ123 zei:Een vriend van mij uit Colombia zei dat je geen wiet in een waterpijp mocht doen omdat het verspilling is, maar dat het met Hasj beter werkt.
Bullshit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."