#1
Heb ooit ijs in de waterpijp gedaan om "het koude rook-effect" te bekomen, maar dit werd niets, na 30 seconden was het ijs al gesmolten en ik voelde niet echt koude rook. Misschien is dit met een bong wel anders.
OT: Ik heb men bong zelf gemaakt van een spaarpot van Mercedes. Werkt prima, al komt ie iets te hard aan naar mijn mening. Daarom dat ik liever een lekker jointje heb.![:)]()
OT: Ik heb men bong zelf gemaakt van een spaarpot van Mercedes. Werkt prima, al komt ie iets te hard aan naar mijn mening. Daarom dat ik liever een lekker jointje heb.