Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIkv oel het nog

Ikv oel het nog

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Leipe_henkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo

Ik heb afgelopen vrijdag hasj geprobeerd, halve gram door de chocomel en halve gram rauw gegeten.
Het was de 1e keer dat ik ooit wat met drugs probeerde en het liep dan ook behoorlijk uit de hand.
Ik voel me nu nog steeds zweverig en het voelt allemaal nog of ik droom.

Heeft iemand eerder gehad dat het zo lang aanhield?
Of is dit heel normaal?
Kword er namelijk niet echt heel gelukkig van ofzo :confused:

Mvg.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rauwe hasj kauwen?

Dat was zeker wel lekker? :rolleyes:
L
Leipe_henkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kant en klare poeder, geen poeder waar je later nog suiker bij moet gooien
Trip begon 10 uur savonds vorige week vrijdag

Ik merk het vooral na het slapen heel erg dat ik nog echt zit te spacen
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Autisme en drugs hoeven niet per se fout te gaan. Een hele gram hasj oraal consumeren is daarentegen wel vragen om problemen :)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoelang na het begin van je hasj trip is het nu ?
en die chocomelk was dat pure of gewoon melk chocolade ?
kan mss wel de oplossing zijn want pure chocolade is een MAO remmer
L
Leipe_henkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee we hadden melk gekookt met een flinke klont margarine en vervolgens nadat het gekookt had daar poeier doorheen gegooid

(rauw kauwen was lekkerder trouwes)
L
Leipe_henkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iemand?
s
sandemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Normaal zou dat al lang voorbij moeten zijn. Van 1 grammeke ga je geen dagen last hebben, zelfs al is het je eerste keer. Het is wel normaal dat je je wat nutteloos voelt smorgens en je moeilijk gemotiveerd geraakt om 'dingen die een iets meer dan minimale inspanning vereisen' te doen. Maar zeker geen paniek.
L
Leipe_henkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb de oorzaak gevonden.

Autisme en drugs zijn geen combinatie, in mijn geval niet tenminste.
Ik moet gewoon de tijd en de rust vinden om alles weer op een rijtje te zetten, dan is het hopelijk over.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leipe_henkie zei:
Autisme en drugs zijn geen combinatie,
Klik om te vergroten...
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voortaan gewoon iets minder leip doen, henkie.
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon hasj roken lijkt me het verstandigste... :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ahaaa, dus daar zit het m in.
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Man man man.. even informeren voor je risico's neemt.. :wink:
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
chil hoef je niet steeds nieuwe te kopen :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."