Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslekkerste joint ooit..

lekkerste joint ooit..

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mij lekkerste jointje ooit was toen ik heelde dag probleemen had op me werk en bij me vrouw kortom heel veel stress en ik had een week niet geblowt en toen rookte ik een joint uit een coffeshop in amsterdam ik weet de naam niet meer maar ik betaalde 16 euro voor een gram zonder genaaid te zijn ik bedoel ermee te zegen dat 16 euro voor 1 gram bijna de beste wiet ter wereld moet zijn ik rookte hem dus lekker op en ik geniete eerst een uurtje van me stoned zijn en toen lekker op bed liggen (om 7 uur) en werd wakker om 11 uur wakker in de ochtend en ik was eersten instantie circa 1uur moe en daarna helemaal top fit!

ik zou graag ook eens jullie verhaal willen horen ben best wel niewschierig :grin:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
dude, je vrouw...je bent 17 :rolleyes:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het 'de beste wiet ooit' is, dan ben je wel een heavy-blower, als je 1g van die soort alleen op kan..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij kan nog niet eens getrouwd zijn :confused:

Maar m'n lekkerste joint ooit was de joint waarmee ik het allemaal dacht af te sluiten.
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Hij kan nog niet eens getrouwd zijn :confused:

Maar m'n lekkerste joint ooit was de joint waarmee ik het allemaal dacht af te sluiten.
Klik om te vergroten...

...bij mij hetzelfde.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
De beste shit van de wereld voor 16 euro de gram, op sommige plekken vragen ze 25/30 euro voor een gram ice-o-later oid.

Mijn lekkerste joint was tijdens een trip, het vroor lichtjes buiten maar het was o zo mooi en lekker.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij kan jij beter een toetsenbord van 16€ kopen dan wiet van 16€, dan krijg je het .'je er tenminste bij....
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#8
echt jongens wat veel afzeik reacties allemaal :P

Mijn lekkerste joint zal waarschijnlijk een keer geweest zijn dat ik heel graag wou blowen. Maar dat het er op leek dat wiet halen niet mogelijk was maar dat het toch nog op het allerlaatst op een of andere manier toch doorging. ( beetje scheve zin maar wist niet echt hoe ik het anders moest verwoorden )

..Maar nu blow ik al 42 dagen niet meer :rock:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#9
in de examen periode op een mooie zonnige dag een lekkere aardbeien joint met een ijskoude ice T wat wilt een mens meer...
weet nog wel een paar dinge magoed, daar hadden we het nie over.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."