#1
als je het in een joint doet is het niet verslavend wou je zeggen??
Spees174 zei:Ander voordeel vind ik dat op een gegeven moment heb je een bepaalde high bereikt dat het geen zin meer heeft om meer te roken. Met meer roken zul je het alleen verlengen, niet versterken. Dit is mijn ervaring en op ieder persoon zal dat dus anders uitpakken.
IZ420 zei:Net minder verslavend, want dan is er geen nicotine bij.
royvdh65 zei:IZ420 zei:Net minder verslavend, want dan is er geen nicotine bij.
Precies pure thc schijnt niet verslavend te zijn, verder werkt thc ader en geest verruimend, tabak juist het tegenovergestelde. Mijn vraag was eigelijk of jullie verschil merken tussen puur roken of met tabak.
Hislordship zei:royvdh65 zei:IZ420 zei:Net minder verslavend, want dan is er geen nicotine bij.
Precies pure thc schijnt niet verslavend te zijn, verder werkt thc ader en geest verruimend, tabak juist het tegenovergestelde. Mijn vraag was eigelijk of jullie verschil merken tussen puur roken of met tabak.
THC is puur ook verslavend.
en n ik merk ook niet echt een verschil.
gNuxx zei:Ik vind eigenlijk dat we allemaal onze wiet puur moeten roken, iedereen zit altijd te zeuren over versneden drugs, pep, mdma, alles. Waarom zouden we zelf onze wiet gaan versnijden met tabak?!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."