#1
Oom Klaas zei:Kunnen buitenlanders zich wel nog registreren dan, of word 't alleen beschikbaar voor inwoners van NL?
heb hetzelfde verhaal zoals omschreven in de startpost ook gelezen. De informatie die ik gelezen heb is dat iedereen een pasje moest gaan halen bij het stadhuis, en dat dit naar je thuisadres opgestuurd wordt. Nationaliteit maakt niet uit. De dag zelf kan je natuurlijk nog geen wiet gaan kopen. Het systeem ging eerst *ergens* (geen idee meer waar, 't was iig wel een grensgebied) uitgetest worden en als het succesvol was ging het over heel nederland toegepast worden.
Echter, nieuwsgierig als ik ben, heb ik aan de uitbater van een coffeeshop in eindhoven gevraagd hoever dat systeem stond. Hij antwoorde er op dat hij er nog nooit van gehoord had...
