Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsout door wiet?

out door wiet?

30 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben ooit ook out gegaan door blowen, had die dag erg weinig gegeten. Daarna had ik ook een tijd problemen met blowen, omdat je meteen weer dat gevoel krijgt.
Het komt echter doordat je denkt dat dat gebeurt als je blowt nu, je moet het zien als iets dat kan gebeuren, maar wel los van jou staat.
Rustig opbouwen, niet meteen knetter worden!
m
moppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een week of 2 geleden had ik na anderhalve week zin in een jointje.
Zat lekker te :stoned: op mijn balkon.
Ik stond op en ineens was alles zwart.
Ben out gegaan en kwam met mijn voorhoofd tegen de rand van het balkon aan.
Een groot gat erin natuurlijk en 5 hechtingen.
Zoiets had ik nog nooit eerder meegemaakt en het was best eng.
In het vervolg probeer ik genoeg te drinken en niet te snel op te staan. :)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat een pubertaal ik snap er niks van man
s
scientist71Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt het misschien aan het soort wiet dat je rookt? is het dezelfde wiet als anders? Ik merk bij mezelf dat ik me bij bepaalde wiet soms weg voel zakken. Dit heb ik bij bv. hasj nooit. Ik rook tegenwoordig hierom ook geen wiet meer.
Doe sowieso even rustig aan inderdaad.
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welhallodaar zei:
wat een pubertaal ik snap er niks van man
Klik om te vergroten...

volgensmij snap jij maar weinig (K)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn vriend zij ooit, ja maar als je thuis nokkie gaat dan lig je gewoon op de bank en dat is nog best wel lekker. en ik ben het met hem eens nokkie gaan is misschien nog zo gek nog niet
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#7
Welhallodaar zei:
Mijn vriend zij ooit, ja maar als je thuis nokkie gaat dan lig je gewoon op de bank en dat is nog best wel lekker. en ik ben het met hem eens nokkie gaan is misschien nog zo gek nog niet
Klik om te vergroten...

ik voel me toch liever lekker chill stoned dan dat ik nokkie op de bank lig, misselijk stuiptrekkend en tollende.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
daar ben ik het echt niet mee eens, je bent pas echt stoned als je nokkie gaat
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Anoniem zei:
Dus jy vind het lekker om out te gaan ?
Klik om te vergroten...
zeker ik kan nu ff niks anders leukers verzinnen :openmouth:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bad trips houd hij ook wel van :P
viewtopic.php?f=1&t=16976
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welhallodaar zei:
je bent pas echt stoned als je nokkie gaat
Klik om te vergroten...

Yeah right, en je bent pas echt ziek als je kanker hebt.(?). :wink: slaat nergens op dus, verder denk ik als je "aanleg" ervoor hebt om snel te moeten kotsen/misselijk worden dan is wiet OF niks voor jou OF je moet er goed aan wennen.. Zo kunnen andere mensen weer niet tegen alcohol en zijn bezopen na 2 blikjes bier (ja, die mensen heb je :P ).

Als je nokkie gaat ben je niet meer stoned, dan heb je teveel genomen of/en kan je lichaam het niet aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."