Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKabouter Bud

Kabouter Bud

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
kenny zei:
Zeg dat dan, en loop niet te verkondigen dat het allemaal hetzelfde is zoals bij XTC. :wave:
Klik om te vergroten...
dat zeg ik wel :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wou net zeggen. Weed is een natuur product en er zitten veel meer stoffen in dan THC die het effect bepalen..
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mij boeit het ook niet echt welke wiet het is, merk zelf geen groot verschil eigenlijk (buiten van sterkte, maar als je dan iets plattere wiet hebt rol je toch gewoon wat dikker...?)

Shopwiet moet voor mij zelfs niet, heb al vaak wiet gerookt die vele malen beter was
j
jooriesLid
01-01-2024, 00:00
#4
De manier hoe je je wiet rookt is ook erg bepalend. Puur uit een pijpje vind ik het fijnst.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
alcoholist zei:
kenny zei:
Zeg dat dan, en loop niet te verkondigen dat het allemaal hetzelfde is zoals bij XTC. :wave:
Klik om te vergroten...
dat zeg ik wel :wave:
Klik om te vergroten...
Ik snap niet dat jij nog niet uitgekotst bent hierzo, waarom bier wel en jij niet? Jij bent veel vervelender.
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcoholist zei:
kenny zei:
Zeg dat dan, en loop niet te verkondigen dat het allemaal hetzelfde is zoals bij XTC. :wave:
Klik om te vergroten...
dat zeg ik wel :wave:
Klik om te vergroten...

Toch lul je bullshit, je kan duidelijk het verschil voelen tussen een soortje die alleen veel thc heeft en soorten die weinig thc hebben maar veel andere stoffen!
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#7
joories zei:
De manier hoe je je wiet rookt is ook erg bepalend. Puur uit een pijpje vind ik het fijnst.
Klik om te vergroten...
+1!
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo allemaal,

Bij de coffeeshop splif in Beverwijk (http://splif.nl/) verkopen ze de soort 'kabouter bud'.
Omdat ik het wel een lekker soortje vind, vroeg ik me af wat voor soort dit is. Dus een indica/sativa en het percentage THC.
Het is redelijk goedkoop (ik geloof rond de €6,- per gram).

Heeft iemand hier enig idee van?
Alvast bedankt!
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan je beter in de shop zelf vragen.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#10
is dit geen gruis/mix? ik dacht dat ik dat ooit op jointjedraaien had gelezen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
is er nou echt zooo veel verschil tussen het gevoel van al die wietsoorten?
van elke soort heb je goeie en slechte kwaliteit, als je goeie wite widow rookt geeft dat tog het zelfde effects dan als je een goeie bubblegum blow rookt?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is imo inderdaad per shop verschillend.

Heb WW's gerookt waar ik knetterstoned van werd, en ook WW's gerookt die gewoon mild waren.

Dat hele soortenverschil kan mij echt niet boeien, alleen de Haze varianten lijken wat meer overeenkomingen te hebben.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
er zijn zoveel verschillende xtc soorten,maar het geeft allemaal hetzelfde gevoel(mits de pillen geen mdma bevatten), zelfde met alcohol, dus boeiend welke soort wiet je rookt,als je bij de coffeeshop haalt,dan weet je dat je zoiezo wel stoned gaat worden.en ben je niet op het level waar je wil zijn,draai je der nog 1 achteraan.boeiend welke weed soort het is.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
De ene soort is sterker dan de ander. De andere soort is weer veel zoeter dan de ander. En idd, dit verschilt ook weer per shop. Ik heb bubblegum gerookt die niet bijzonder was en ik heb bubblegum gerookt die je gewoon niet wou weggeven. Silverhaze waar je stoned van werd & silverhaze waar ik de perfecte high van kreeg. Uiteindelijk ligt het aan de shop, niet gelijk de soort.

OVer kabouter bud. Vraag het in de shop idd. Ik ken die hele shit niet. Het is of een regular soortje met een andere naam (gebeurd vaker) of een of andere kruising die ze een naam hebben gegeven. Ask het in de shop, die zullen het stukken beter weten dan wij want het is hun wiet. Je kan beter aan de bakker vragen wat er in hun o zo lekkere brood zit dan aan ons zegmaar. Ik begin onzin te lullen en ik ga zo slapen :wave:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben niet zo een fan meer van de Spliff mag ik wel zeggen, al hoe wel die kabouterbud was niets mis mee :)
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#16
De THC-CBD/CBE verhouding telt ook wat mee hoor...
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#17
SittaMan zei:
De THC-CBD/CBE verhouding telt ook wat mee hoor...
Klik om te vergroten...
zal best,maar voor MIJ maakt dat allemaal niet uit,ik blow niet eens meer, maar vroeger boeide het me weinig wat ik rookte,als het van de shop kwam vond ik het ok
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeg dat dan, en loop niet te verkondigen dat het allemaal hetzelfde is zoals bij XTC. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."