Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsopeningsuren shops maastricht

openingsuren shops maastricht

10 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn inderdaad al zo vroeg open :stoned:
h
highgirl1987Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hey,

weet er iemand hier toevallig hoelaat maxcy's, slow motion en/of lucky time opengaan
Ben nogal een vroege coffeeshopganger omwille van de drukte op de bus enzo en wil morgen eens aan de andere kant van de maas gaan.
indien het jullie interesseert de uren die ik ken zijn

smokey 08u00-02u00 , 03u00 weekend
mississippi 08u00- 02u00, 03uoo weekend
easy going 10u00-02u00
heaven 09u00-00u00
fantasia 12u00-00u00
kosbor 12u00-00u00 (dacht ik)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een shop die om 8 uur 's ochtends opengaat?

Damn, ik dacht dat ik af en toe vroeg begon :openmouth:
h
highgirl1987Lid
01-01-2024, 00:00
#4
tis da dak moet weten de boten zijn zo goed ni vind ik en ben der morgenvroeg al om 8u, moet nog werken gaan erna lol :P :wink:
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Edit: Verkeerd gelezen :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
altijd lekker als je feestje hebt gehad in de mec dan kan je zo de missisipi in rollen
A
AgaronLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey

Maxy gaat om 10 uur open tot 12 uur s'avonds (aanrader: Santa Maria, Mexican haze, Super Jack)
Slowmotion van 8 uur s'morgens tot 12 uur s'avonds (aanrader: Jack haze, C5 Haze, Slow Haze)
lucky time weet ik niet, kom daar niet vaak maar denk hetzelfde als de maxy. (aanrader: da chronic)

Als je de tijd hebt moet je eens de Black Widow bezoeken in Maastricht, een van de beste shops naar mijn mening. :stoned:

De Black Widow ligt niet in het centrum maar iets erbuiten, in de wijk bosserveld richting smeermaas (belgie). Deze shop is echt een bezoekje waard de haze soorten zijn daar stuk voor stuk goed, vriendelijk personeel en goedkoop drinken! :grin:

Trouwens, zover ik weet gaat de Smokey al om half 8 open :)
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#8
jointje voor het werk? :confused:

Het lijkt me logischer dat ze om 3u 's nachts meer verdienen dan om 8u 's morgends, maargoed :confused:

Kent iemand toevallig shops in eindhoven die na 12 uur nog open zijn? (Buiten de Upstairs en de bakkerij)
B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Greenlabs zei:
jointje voor het werk? :confused:

Het lijkt me logischer dat ze om 3u 's nachts meer verdienen dan om 8u 's morgends, maargoed :confused:

Kent iemand toevallig shops in eindhoven die na 12 uur nog open zijn? (Buiten de Upstairs en de bakkerij)
Klik om te vergroten...
Grasshopper is dagelijks tot 1 uur open
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Greenlabs zei:
jointje voor het werk? :confused:

Het lijkt me logischer dat ze om 3u 's nachts meer verdienen dan om 8u 's morgends, maargoed :confused:

Kent iemand toevallig shops in eindhoven die na 12 uur nog open zijn? (Buiten de Upstairs en de bakkerij)
Klik om te vergroten...

Dat ze s'nachts meer verdienen kan wel kloppen, maar vaak worden daar geen vergunningen voor verstrekt :wink:

Ook heb je dan meer last van overlast, binnen maar ook vooral buiten de shop.
h
highgirl1987Lid
01-01-2024, 00:00
#11
inderdaad, s morgens is gewoon veel chiller, geen lastige drugsrunners, overal zitplaats, lekker rustig terug met de bus en nooooooooiiiiiiiit controle op al die jaren en ze controleren hier nogthans elke week maar ja enkel s avonds.
Dus extra rustig en extra chillen :)
En greenlaps je kan ook gewoon halen en na het werk roken dan moet je je nadien die moeite al niet meer nemen :sunglasses: en met de bus is dat heel wat moeite soms zeker na 4u, vind een half uur rechtstaan niet zo leuk zeker niet als ik stoned ben, nu ik ga niet altijd om 8u hoor maar meestal toch in de late voormiddag
thanks agaron denk dat het volgende keer dan maar eens slow motion zal worden.
ik ken de black widow maar ga er alleen als ik veel tijd heb, mijn bus komt daar niet door dus voor even in en uit is het niet echt haalbaar, slowmotion ligt vlakbij station dan heb ik met een uurtje wel genoeg. BEn er laatst op tour geweest alle shops van maas gedaan overal tientje gekocht :) alleen rasta fari boni die heb ik niet gevonden

greetzz :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."