Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, weet er iemand hier toevallig hoelaat maxcy's, slow motion en/of lucky time opengaan Ben nogal een vroege coffeeshopganger omwille van de drukte op de bus enzo en wil morgen eens aan de andere kant van de maas gaan. indien het jullie interesseert de uren die ik ken zijn smokey 08u00-02u00 , 03u00 weekend mississippi 08u00- 02u00, 03uoo weekend easy going 10u00-02u00 heaven 09u00-00u00 fantasia 12u00-00u00 kosbor 12u00-00u00 (dacht ik)"
"tis da dak moet weten de boten zijn zo goed ni vind ik en ben der morgenvroeg al om 8u, moet nog werken gaan erna lol :P"
"inderdaad, s morgens is gewoon veel chiller, geen lastige drugsrunners, overal zitplaats, lekker rustig terug met de bus en nooooooooiiiiiiiit controle op al die jaren en ze controleren hier nogthans elke week maar ja enkel s avonds. Dus extra rustig en extra chillen En greenlaps je kan ook gewoon halen en na het werk roken dan moet je je nadien die moeite al niet meer nemen en met de bus is dat heel wat moeite soms zeker na 4u, vind een half uur rechtstaan niet zo leuk zeker niet als ik stoned ben, nu ik ga niet altijd om 8u hoor maar meestal toch in de late voormiddag thanks agaron denk dat het volgende keer dan maar eens slow motion zal worden. ik ken de black widow maar ga er alleen als ik veel tijd heb, mijn bus komt daar niet door dus voor even in en uit is het niet echt haalbaar, slowmotion ligt vlakbij station dan heb ik met een uurtje wel genoeg. BEn er laatst op tour geweest alle shops van maas gedaan overal tientje gekocht alleen rasta fari boni die heb ik niet gevonden greetzz"
"Zijn er mensen uit belgisch limburg of vlaams brabant die mij zouden kunne helpen met wat info, Heb het zelf nog niet zo vaak gedaan, ook nooit zelf gekocht eigenlijk en probleem is dat je als niet ervaren gebruiker ze je echt alles kunnen aansmeren dus hoe weet ik of het goed is en of ze mij niet met speed of mixe vn god weet wat een rotzooi naar huis sturen? grtz"