Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBong!

Bong!

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat ik toch al soms over een bong praatte, hier dit topic!

Wie van jullie roken allemaal bong? en zo ja? wat voor een?

Zal ik leuk als je er een foto bij kunt posten van je bong :grin: ik post em nu ff niet, morgen ofzo.

ik ben baked :mrgreen:

Gr!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een glazen bong in de vorm van een piemel, alleen vond mijn vader hem zo vet dat hij hem gevorderd heeft, nou mag ik nog een keer een bong uitzoeken(die 3 keer zo groot en 3 keer zo duur is) maar dat komt er iedere keer niet van...

puurpijpjes :hearteyes:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb deze, alleen in het geel.



Op zich wel chill ding, er zit geen klapgat op, maar omdat hij niet zo groot is maakt het niet zoveel uit.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zelf heb een zwarte 22cm lange bong.
Hij lijkt een klein beetje op een of andere monster sm dick.
Hij lijkt:
hier op, maar dan zonder wietblaadje en iets dikker met schuinere afloop.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb geen bong maar zo nu en dan maak ik er een als ik zin heb.
Wel lekker, wordt je goed stoned van. :smoke:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb zo een bong van die oude Azarius koopjes, bongs voor 5 pleuro. Natuurlijk was er iets mis mee, maar da was zo verholpen. Het is wel een vette bong, van acryl met 2 chambers en een grote pijp.
Ik gebruik m niet zo vaak, omdat ik geen zin heb om 'm telkens schoon te maken, want zo'n ding ken aardig stinken.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
Klik om te vergroten...

dat gaat te furrr

ot: heb geen bong maar ben er wel naar 1 op zoek
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
die van mij is niet helemaal hetzelfde, maar lijkt er wel heel veel op, alleen heb ik er salvia in gerookt en dat nooit schoongemaakt, dus hij zit een beetje vol met bruine aanslag die er nou niet meer uit gaat...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zag hem liggen in een klein winkeltje in polen, omgerekend koste hij iets van 2,50 en ze hadden er wel meer, maar die waren te klein om lekker te roken...
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#10
glazen bongs zijn echt de bom

Zelf heb ik een glazen en eentje van acryl die ik overal mee naartoe neem. die van glas is 50 cm, die van acryl 30. De glazen heeft me all een keer gepowned.. :grin: (bijnaam: killerbong)

http://i254.photobucket.com/albums/hh84/formulecross/DSCF5543.jpg

gr!
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UmjXY1BDMEA&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UmjXY1BDMEA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

:stoned: Hits from the bong!!

Voor speciale gelegenheden komt hij wel te voorschijn. Over het algemeen rook ik liever een gewone joint, maar op zn tijd is het wel leuk
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik rook elke dag bongs,meestal acryl bong maarik heb er ook een grote van glas :hearteyes:
meestal heb ik een tijdje een favoriete en dan komt er weer eens wat nieuws :hearteyes:
bubblers zijn ook lekker :stoned:
voor nu staat er pollen op het menu :grin:
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is een mooie glazen bong die je daar hebt space billy,die van mij is ongeveer van de zelfde grootte maar heeft een minder mooi model als die van jou.Die acrylbongs roken ook fijn maar worden gauw smerig,kun je wel mooi meenemen overal naartoe gaan niet zomaar stuk :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."