#1
Zoek in dit forum.
Blazing Banana zei:Hey stoners, ik had een klein vraagje.
Ik ben al weer een tijdje niet aan de stone. Nu heb ik toch weer de behoefte gekregen om even zwaar te stonen. Er zijn alleen zo veel soorten. Waar ik op zoek ben is een wietsoort met de beste prijs per kwaliteit(nja, hoe noem je dat ook al weer =/). Het is dus voor een 'gezellig'heidssmoker.
Heeft iemand suggesties welke soort wiet ik het beste kan kopen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."