Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoede soort wiet om lekker mee te blazen?

Goede soort wiet om lekker mee te blazen?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoek in dit forum.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
In de 7-8 euro prijsklasse zijn Powerplant en vooral Shiva mijn favorieten. White widow vind ik ook lekker maar wordt er vaak iets te trippend stoned van om nog gewoon lekker te chillen.
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Edelweiss,Powerplant, en Snowball zijn zoiezo relaxtie wietjes :)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
AMNESIAAAAAAAAAAAAAAAA
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blazing Banana zei:
Hey stoners, ik had een klein vraagje.

Ik ben al weer een tijdje niet aan de stone. Nu heb ik toch weer de behoefte gekregen om even zwaar te stonen. Er zijn alleen zo veel soorten. Waar ik op zoek ben is een wietsoort met de beste prijs per kwaliteit(nja, hoe noem je dat ook al weer =/). Het is dus voor een 'gezellig'heidssmoker.

Heeft iemand suggesties welke soort wiet ik het beste kan kopen?
Klik om te vergroten...

prijs/kwaliteit verhouding?

snowball,edelweis,white widow gewoon standaard wiet meestel tussen de 6 en 9 euro
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#6
verschilt toch per shop , veel van die namen zeggen ook niet zoveel over wat het echt is en een echte miskoop zul je toch niet doen tenzij je het aller goedkoopste koopt lijkt mij.
B
BlueGamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Probeer eens Northern Light Special of Extra ,, persoonlijk vind ik die egt chill. wel een beetje duur :(
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#8
santa maria is ook niet verkeerd met de prijs/kwaliteit verhouding

gr
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey stoners, ik had een klein vraagje.

Ik ben al weer een tijdje niet aan de stone. Nu heb ik toch weer de behoefte gekregen om even zwaar te stonen. Er zijn alleen zo veel soorten. Waar ik op zoek ben is een wietsoort met de beste prijs per kwaliteit(nja, hoe noem je dat ook al weer =/). Het is dus voor een 'gezellig'heidssmoker.

Heeft iemand suggesties welke soort wiet ik het beste kan kopen?
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#10
White widow, lekker goedkoop en goed effect voor die prijs.

gr
m
mindslicerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ga voor een goeie white widow joh, zit je altijd goed :wink:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#12
weliswaar geen wiet , maar hash.
Afghaanse hash is voor wat ik weet de beste prijs/kwaliteits verhouding , en ook nog eens bio / outdoor.

Van die donkerbruine- bijna zwarte hash.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."