Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszwaar geript op weed

zwaar geript op weed

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#1
halo

ik rook nu al van mijn 13 jaar weed
de eerste 2 jaar rookte ik het met tabak
maar nu rook ik puur!! ik vind dit veel beter het veruimd mijn geest en kan er beter me slapen
probleem is ik rook nu elke dag voor het slapen gaan een pure joint!
ik vool mij mega goed ik ervaar de muziek veel beter! ik slaap beter en droom langeren beter!!

maar gisteren heb ik een mega dikke pure joint gepaft wat ik meestal niet doet en ik heb mij echt psygidelisch gevoeld ik was echt in de space
ik voelde water in mijn bed! het was alsof er een mieren nest in mijn bed was
ik kreeg mega veel lichaamlijke tintelingen! beesten die over me kroop

op de muziek heb ik me mega vrij gevoeld!! ik luister rustige muziek
het was net of ik in de midde van de wilde natuur was!!
ik luister ook af en toe goa!

en luisterde naar goa en heb dan ook zot zitten trippen
het was echt een zalige avond!! aleen in bed!!

maar toen ben ik gaan slapen en heb ik spacecake gegeten! en ben in slaapgevallen

ik heb mega raare droom gehad!! echt onbeschrijfelijk!! echt zalig!!
maar midden in de nacht ben ik wakker geworden door een echte raar gevoel in mijn hoofd!
het deed pijn! maar duurde niet lang het was net of er een kortsluiting was in mijn hoofd
een raare frecuentie verandering! ofzo een soort van climax die pijn deed midden in de nacht
een golf in mijn hoofd! ik dacht ekes dat ik hersenschade had opgelopen!
het was net een hooge piek in mijn hoofd. na 5 jaar te blowen heb ik dit nog nooit gevoeld of gehad. was dat nu een overdosis van spacecake in mijn slaap of kan da niet en ook ik weet niets meer van mijn droom ik weet aleen vage herineringen en ik weet dat het echt een zot trippende droom was! ik had ook het gevoel dood te zijn! ale heb ik toch gedroomd.

is dat normaal heeft imand anders dit ok al gehad?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee, dit is niet echt normaal,
zou ook niet echt kunnen zeggen wat het juist was.
gebruik je ook nog iets anders ? in ieder geval is het volgens mij beter om een tijdje te minderen.
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
en zowiezo als je 5 joints per week rookt 2 jaar lang krijg je zoiets niet dan word je niet eens meer goed stoned en heb het niet heel veel invloed op je slaap meer :wave:
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#4
LSDmathXtc zei:
nee, dit is niet echt normaal,
zou ook niet echt kunnen zeggen wat het juist was.
gebruik je ook nog iets anders ? in ieder geval is het volgens mij beter om een tijdje te minderen.
Klik om te vergroten...

ne ik gebruik niets anders dan weed!
ik blijf natuurlijk en rook nooit meer dan 5 joints in de week!
ik ben echt bang geweest dat duurde minder dan een seconde! maar dit is wel 2 keer zeeeer kort na elkaar gebeurd!

ik ga vanavond nog eens het zelfde proberen en als ik het nog eens gebeurd
dan smijt ik mijn weed en spacecake de vuilbak in! en stop ik er weer een tijdje me!
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
als je zoiets achterelijks heb ben je net beggonen en waarom rook je puur het brand alleen maar veel slechter er moet altijd wel wat tabak bij bluffer
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
jason- zei:
als je zoiets achterelijks heb ben je net beggonen en waarom rook je puur het brand alleen maar veel slechter er moet altijd wel wat tabak bij bluffer
Klik om te vergroten...

Het brand puur prima...
Tabak verneukt je high en dat willen sommige niet.

En last but not least IEDEREEN! kan wat overkomen met drugs of je het al je hele leven gebruikt of pas net dat maakt geen tering uit.

Jij bent zeker zelf een beginner dat je dit niet weet? :rolleyes:

EDIT: Ik heb zelf ook dagelijks 4+gram. gerookt en ik werd wel goed stoned... :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hislordship zei:
EDIT: Ik heb zelf ook dagelijks 4+gram. gerookt en ik werd wel goed stoned... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Precies, in mijn hoogtijdagen qua gebruik zat ik dan een klein grammetje onder jouw massive hoeveelheid :beer: maar werd ook gewoon nog stoned.
En puur brand inderdaad prima, 'k kan hem zelfs zo draaien met goede droge wiet dat ik maar 1 keer hoef aan te steken.
Maar nog steeds begrijp ik de titel niet, er is toch niets van je gejat? (sorry, lame)
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Hislordship zei:
EDIT: Ik heb zelf ook dagelijks 4+gram. gerookt en ik werd wel goed stoned... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Precies, in mijn hoogtijdagen qua gebruik zat ik dan een klein grammetje onder jouw massive hoeveelheid :beer: maar werd ook gewoon nog stoned.
En puur brand inderdaad prima, 'k kan hem zelfs zo draaien met goede droge wiet dat ik maar 1 keer hoef aan te steken.
Maar nog steeds begrijp ik de titel niet, er is toch niets van je gejat? (sorry, lame)
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: daar dacht ik ook al aan toen ik de titel zag.
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb gisteren avond net het zelfde gedaan
maar deze keer heb ik niet zo een pijn gevoel in mijn hoofd gevoeld!

maar ik ben wel van plan te verminderen!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb ik de mazzel dat ik op die manier kan trippen op wiet wanneer ik wil :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had ook altijd de plannen om te minderen,
geeft je een goed gevoel he dat "plan" om te minderen.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik rook ook met enige regelmaat en kan na een paar hijsjes al goed stoned zijn hoor dus daar ligt het niet aan.

Wel heb ik laatste tijd weleens dat ik in een soort van euforie kom, er komt een goudgele gloed rond mijn waarneming en het lijkt net of ik opstijg, dit duurt maar heel even maar is zeer aangenaam.

Bedoel je dit? Ik ga zeker eens wat vaker puur roken want de verhalen die ik hier lees (niet alleen deze) zijn erg positief.
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zazuu. zei:
Ik rook ook met enige regelmaat en kan na een paar hijsjes al goed stoned zijn hoor dus daar ligt het niet aan.

Wel heb ik laatste tijd weleens dat ik in een soort van euforie kom, er komt een goudgele gloed rond mijn waarneming en het lijkt net of ik opstijg, dit duurt maar heel even maar is zeer aangenaam.

Bedoel je dit? Ik ga zeker eens wat vaker puur roken want de verhalen die ik hier lees (niet alleen deze) zijn erg positief.
Klik om te vergroten...

ja zo iets!! maar dat was zo raar dat ik het heb aangezien als pijn maar duurde heel heel kort!
twas echt leuk maar dat heeft mij wel bang gemaakt!!
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oh, ik merkte geen pijn en werd er ook niet echt bang van, ik zat op een stoel en was opeens zo licht als een veertje.

Het had wat weg van die zen-mensen die dan opstijgen, maar ik zat gewoon in me stoeltje.
Heel relaxed. Toen had ik wel een sterke joint, maar niet puur.

Het duurde bij mij ook heeel kort.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
nja mazzel?! :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
'k Trip er niet altijd van hoor, alleen wanneer ik dat ook daadwerkelijk wil
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
'k Trip er niet altijd van hoor, alleen wanneer ik dat ook daadwerkelijk wil
Klik om te vergroten...

Heb het pas ook ervaren, althans het lijkt een beetje op de beschrijving.
Hierna ( 2 weken geleden) nog enkele keren echt kunnen laten gebeuren, eigen sturing over hebben.

Wel alleen en met muziek.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan 't nog als ik in de supermarkt ben alleen is dat niet zo handig :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Ik kan 't nog als ik in de supermarkt ben alleen is dat niet zo handig :grin:
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
jason- zei:
als je zoiets achterelijks heb ben je net beggonen en waarom rook je puur het brand alleen maar veel slechter er moet altijd wel wat tabak bij bluffer
Klik om te vergroten...

in een weed joint moet geen tabak, das mega achterlijk.
het brand prima, Jason weet niet waar ie over lult.
hij maakt graag nog meer tabak junkies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."