#1
Ik begrijp iets niet. Waarom zou je een pure joint inside-out rollen?
Een pure joint rookt al minder goed en met nog minder papier kan het toch helemaal niet meer goed roken? Meer papier = beter branden, niet?
I'm lost here. Kan iemand me hierbij helpen a.u.b.?
Een pure joint rookt al minder goed en met nog minder papier kan het toch helemaal niet meer goed roken? Meer papier = beter branden, niet?
I'm lost here. Kan iemand me hierbij helpen a.u.b.?
