Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuur (met enkel weed) binnenstebuiten rollen

Puur (met enkel weed) binnenstebuiten rollen

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik begrijp iets niet. Waarom zou je een pure joint inside-out rollen?

Een pure joint rookt al minder goed en met nog minder papier kan het toch helemaal niet meer goed roken? Meer papier = beter branden, niet?

I'm lost here. Kan iemand me hierbij helpen a.u.b.?
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is juist waarom mensen inside out rollen, zodat ze langer kunnen genieten van hun jointje. :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een buitenwietje is inderdaad erg fijn om puur te roken !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Minder papier is veel lekkerder, en met goede droge wiet zou je gewoon lekker je joint moeten kunnen roken.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pure joint rookt niet minder vind ik.

Hoe minder papier, hoe beter. ALTIJD
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Om dunnere joints te draaien..
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je een lekker buitenwietje hebt (buitenwiet is veel chiller om puur te roken dan "normale" wiet), het flink goed fijnhakt en een beetje strak kan draaien, dan wil je pure joint ook wel aanblijven hoor (zelfs als je binnenstebuiten draait) :grin:

En binnenstebuiten is gewoon lekkerder, omdat je minder papier rookt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Een buitenwietje is inderdaad erg fijn om puur te roken !
Klik om te vergroten...

+1. Ik doe niet anders. :stoned:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#9
binnestebuiten is gewoon fijn draaien, rookt beter, en brand volgends mij even goed/slecht als een normaal gedraaide joint
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt, alweer een mysterie minder.

:stoned:
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#11
in mijn ervaring is minder papier ALTIJD beter, of het nou is door te vloei te "versmallen" voordat je hem draait, of inside out en je scheurt na het rollen, het is altijd chiller. Daar komt nog bij dat veel papier naar mijn idee te snel brand, en het laatste wat je met een pure jonko wil is dat de vloei je wiet inhaalt als ze aanstaat. Dan ben je namelijk wiet aan het weggooien. En daar komt nog bij dat zoals al eerder gezegd: hoe minder papier, hoe lekkerder

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."