Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doet tabak met het effect voor jou?

Wat doet tabak met het effect voor jou?

54 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook uitsluitend puur. Vroeger wel met tabak, maar daar werd ik erg sloom van en bleef doorroken. Bij puur neem ik een dosis, afhankelijk van soort high of stoned, daar laat ik het dan bij.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elke keer als ik weer kruiden in huis heb gehaald loop ik met
met dilemma. Ik weet niet of ik er een jointje (met tabak) van wil maken
of dat ik het met de bong wil verstoken.
maar een jointje is fun om te rollen en het rookt gewoon...echter.
Het bong-effect is voor mij puurder, en tabak werkt het zuivere en relaxte effect een beetje tegen heb ik het idee.

Hoe zit dat bij jullie? Wat ervaren jullie als verschil bij het puur roken
of het roken met tabak? Wat heb je liever?

hit it!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik rook eigenlijk (bijna) altijd met tabak, waarom weet ik niet. Misschien omdat als je puur rookt je wiet veel rapper op is ofzo... Het is meer een gewoonte denk ik.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik rook eerder gewoon een jointje (met tabak dan dus) omdat het lekker is. Bovendien rook ik bijna alleen als ik ook gezopen heb/aan het drinken ben dus dan blijf ik wel nog actief als ik een pijp of dergelijke pak kan ik niet veel meer dan op de bank zitten
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het effect van tabak is dat mijn zak wiet de dag wel overleefd...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoezo?
1 joint is 1 joint, en puur duurt het ook nog langer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ts:

Waarom draai je dan geen pure joint.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
@ts:

Waarom draai je dan geen pure joint.
Klik om te vergroten...
Dat vind ik trouwens ook prettig, dan komt ie minder hard aan als een bong, maar geeft het wel het lekkere puur effect.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
En als je goed draait heb je gewoon nog een fatsoenlijke stok om aan te zuigen.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
@ts:

Waarom draai je dan geen pure joint.
Klik om te vergroten...
Omdat ik graag zuinig aan doe met mijn wiet. Mijn wietbudget is al enorm
klein, en met een pure joint weet ik zeker dat ik er maar 1 dag mee doe.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Arizona zei:
Heb van de week amnesia haze gekocht bevalt me heel goed, vanavond mag ik weer wat hebben. Rook het puur :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik heb het gekregen, ik had een gsm gevonden op straat en naar het eerste nr dat er in stond gebeld. Die heeft die jongen (van wie de gsm was) gebeld en die heeft op zijn beurt mij gebeld om af te spreken zodat ik zijn gsm kon terug geven.
Hij heeft mij een pluk wiet gegeven omdat hij zo blij was, en om mijn eerlijkheid te belonen natuurlijk! Thuis rap gewogen en het bleek een nette 0,6g te zijn. :hearteyes:

Dat ik nog vele gsm's mag vinden! :tearsofjoy:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Arizona zei:
Heb van de week amnesia haze gekocht bevalt me heel goed, vanavond mag ik weer wat hebben. Rook het puur :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik heb het gekregen, ik had een gsm gevonden op straat en naar het eerste nr dat er in stond gebeld. Die heeft die jongen (van wie de gsm was) gebeld en die heeft op zijn beurt mij gebeld om af te spreken zodat ik zijn gsm kon terug geven.
Hij heeft mij een pluk wiet gegeven omdat hij zo blij was, en om mijn eerlijkheid te belonen natuurlijk! Thuis rap gewogen en het bleek een nette 0,6g te zijn. :hearteyes:

Dat ik nog vele gsm's mag vinden! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik moet ook eens gsm's gaan vinden! :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Omgekeerd hoop ik dan dat ik nooit m'n gsm laat vallen~ lolz. Ontzettend veel aan welke beloning -wether it's money or drugz or hebbedingetjes- heb ik nooit op zak :grin: Ik ben wel ontzéttend impressed door je eerlijkheid! Ik dacht dat zulke dingen enkel in Japan voorkwam. (winkeliers die je 2 straten lang zich gênant luid excuserend achternalopen omdat je LITTERALLY 10 cent teveel hebt gegeven, ziek!) Maar écht super, ik ken niemand die de phone zou teruggeven.

ONTOPIC:

Hoeveelheid tabak<------------------------------------------------------------------->Hoeveelheid wiet
LEGAAL|amper gev.|stoned|+stoned|+stoned|+stoned|high|higher|Wat was er nou net op tv?

:grin: So practically, als ik wil slapen rook ik gewoon met dubbele blaadjes. Véél van beiden. En voor overdag rol ik ze echt ontzettend smal. weinig wiet, minder tabak.
Ik ben eerder een véél-jointjes-per-avond-mens dan een één-ongelooflijke-knaller-mens. Ben ik gewoon langer stoned. :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tjah, wat moest ik doen met een gsm... Ik heb er al een, en ik dacht fuck het moet klote zijn moest ik mijn gsm kwijtraken. Maar eerst wou ik niets aannemen van hem tot dat hij vroeg: "smoorde gij?" Haha. :tearsofjoy:

Ik heb ook liever 2-3 joints op een avond dan 1 belachelijk dikke waarvan je 3u zwaar van spaced en dan de hele avond niets meer hebt...

OT: Ik vind het gewoon lekker met tabak.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#15
shit, waar is die andere helft ineens gebleven! :grin: Het is officieel, ik ben een zondaar.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien kan ik hier mijn vraag nog eens herhalen, maar ik wil dus af en toe nog wel eens genieten van een lekker weedje, maar dan puur. Wil van de nicotineverslaving verlost raken, dus de combi is een no-go, zo blijf ik mijn verslaving maar aanwakkeren.
Nu ben ik al 3 verschillende pijpjes ver, en nog steeds heb ik niet het ideale pijpje gevonden om puur te roken (makkelijk overal meeneembaar, voldoende afkoeling voor de rook men longen bereikt), dus als er tips zijn, dan hoor ik het graag (er zijn namelijk zoveel handige vaporizer tegenwoordig, but do they deliver as well????)
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Irie zei:
Misschien kan ik hier mijn vraag nog eens herhalen, maar ik wil dus af en toe nog wel eens genieten van een lekker weedje, maar dan puur. Wil van de nicotineverslaving verlost raken, dus de combi is een no-go, zo blijf ik mijn verslaving maar aanwakkeren.
Nu ben ik al 3 verschillende pijpjes ver, en nog steeds heb ik niet het ideale pijpje gevonden om puur te roken (makkelijk overal meeneembaar, voldoende afkoeling voor de rook men longen bereikt), dus als er tips zijn, dan hoor ik het graag (er zijn namelijk zoveel handige vaporizer tegenwoordig, but do they deliver as well????)
Klik om te vergroten...

Azarius in A'dam doet het denk ik. En als ze het niet doen moetje het gewoon even vragen, ze zijn er zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam~ Ik kreeg pijpje gratis bij m'n voorraadje salvia, haha. Ze hebben er wel veel vaporizers achteraan, klik 's op de link?

En, vind je zo'n erlermeyerachtig ding iets? Een bong? zo'n bol met wat vloeistof, een pijpje voor je mond, een gaatje in de bol, en een ander pijpje waar je dan de wiet in doet... Legt minder lange weg af dan een waterpijp, Ik vind het persoonlijk niet zo leuk... Of is een bong zo de lange buis? al dat ge-bong en ge-waterpijp is nietzo m'n ding... Vaporizer zeker niet, want je voelt het absoluuuuut niet aankomen in je longen me dunkt. En dat gevoel op zich hoort er ook gewoon bij voor me. En ik ben eigenlijk liever beetje stoned dan high. Ik heb leukere dope voor een high :mrgreen: Maar dus, ik zie hier wel veel links naar Azarius, check it out! Amsterdam doe je echt wel op 2 à 3 uurtjes met de auto :wink: En alsje lief doet laat de verkoper je misschien zelfs testen ofzo :grin: U never know! Good luck!
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een Sebsi is best fijn om wiet of hasj mee te roken. Ze hebben een klein kopje, waardoor een volledig kopje gelijk staat een aan een paar hijsen van een joint. En ze zijn vrij lang, wat voor goede koeling zorgt.

Plaatje:

I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Escoban zei:
Een Sebsi is best fijn om wiet of hasj mee te roken. Ze hebben een klein kopje, waardoor een volledig kopje gelijk staat een aan een paar hijsen van een joint. En ze zijn vrij lang, wat voor goede koeling zorgt.

Plaatje:

Klik om te vergroten...

En mooi! :hearteyes: Where where where?
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan moet ik je teleurstellen want ik heb geen idee waar je zo'n ding koopt. Ik ken een aantal mensen die zo'n ding hebben maar die hebben hem allemaal zelf gemaakt volgens mij (wat overigens niet echt moeilijk is). Het zou goed kunnen dat een beetje smartshop ze wel verkoopt. Of misschien in een Marokkaans winkeltje, aangezien het traditionele Marokkaanse pijpjes zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."