#1
Ik heb in totaal 2 'bad trips' gehad door wiet te gebruiken in vaporizer, de eerste duurde heel lang en had ik een erg hoge hartslag maar daarna voelde ik me weer normaal.
De tweede heb ik 2 maand geleden gedaan en dat ging ook mis. Hij duurde iets minder lang en minder last van hoge hartslag. Nou voel ik me nog steeds erg raar in mijn hoofd, het gevoel alsof ik op zee zit terwijl ik gewoon stilzit, heel erg moe na even lopen etc. Een keer was ik heel erg moe en toen voelde ik exact hetzelfde als toen met die 'bad trip' (of hoe je dat ook noemt bij wiet).
Ik ben al naar de huisarts geweest maar die wist niet wat er aan de hand was, ik heb het verhaal over wiet ook verteld maar dat kon niet meer volgens hem na zo een lange tijd geleden.
Nou dacht ik laat ik eens op het forum vragen wat jullie ervan denken? Zelf ook eens gehad ofzo?
De tweede heb ik 2 maand geleden gedaan en dat ging ook mis. Hij duurde iets minder lang en minder last van hoge hartslag. Nou voel ik me nog steeds erg raar in mijn hoofd, het gevoel alsof ik op zee zit terwijl ik gewoon stilzit, heel erg moe na even lopen etc. Een keer was ik heel erg moe en toen voelde ik exact hetzelfde als toen met die 'bad trip' (of hoe je dat ook noemt bij wiet).
Ik ben al naar de huisarts geweest maar die wist niet wat er aan de hand was, ik heb het verhaal over wiet ook verteld maar dat kon niet meer volgens hem na zo een lange tijd geleden.
Nou dacht ik laat ik eens op het forum vragen wat jullie ervan denken? Zelf ook eens gehad ofzo?

