#1
Ben binnen 3 maanden meerderjarig. Juist niet te vroeg... Zou de douane echt op pleziervaarten langskomen met honden? Vaar al een tijdje rond en heb dat nog nooit gezien.
stony99 zei:Dat pijpje lijkt me een goed idee. Ik ga zon ding halen en ik slip savonds gewoon met men zus de boot uitKzie ernaar uit. Kon vorige keer niet veel slapen van de warmte maar met een beetje gras ben ik zo in dromenland als ik wil. Heb wat research gedaan ivm met drugs in Italië en het ziet er niet goed uit... Nog 1 vraagje. Als je het in een lucht- waterdicht afgesloten potje doet, kan je het dan nog rieken?
PepTalk zei:stony99 zei:Dat pijpje lijkt me een goed idee. Ik ga zon ding halen en ik slip savonds gewoon met men zus de boot uitKzie ernaar uit. Kon vorige keer niet veel slapen van de warmte maar met een beetje gras ben ik zo in dromenland als ik wil. Heb wat research gedaan ivm met drugs in Italië en het ziet er niet goed uit... Nog 1 vraagje. Als je het in een lucht- waterdicht afgesloten potje doet, kan je het dan nog rieken?
Een mens niet, hond wel.
Dus komen ze van de douane evt. op jullie boot dan ben je hoe dan ook de lul.
Niet dat je meteen paar jaar weggestopt word voor paar grammetjes, maar je ouders zullen het dan wel weten. Plus de juridische gevolgen, hoewel die ook in Italië bij gebruikers hoeveelheden wel mee zal vallen.
stony99 zei:Ben binnen 3 maanden meerderjarig. Juist niet te vroeg... Zou de douane echt op pleziervaarten langskomen met honden? Vaar al een tijdje rond en heb dat nog nooit gezien.
PepTalk zei:stony99 zei:Ben binnen 3 maanden meerderjarig. Juist niet te vroeg... Zou de douane echt op pleziervaarten langskomen met honden? Vaar al een tijdje rond en heb dat nog nooit gezien.
Ik denk het niet, maar er vanuit gaan moet en kun je nooit.
hahaKoxBox zei:PepTalk zei:stony99 zei:Ben binnen 3 maanden meerderjarig. Juist niet te vroeg... Zou de douane echt op pleziervaarten langskomen met honden? Vaar al een tijdje rond en heb dat nog nooit gezien.
Ik denk het niet, maar er vanuit gaan moet en kun je nooit.
Zeker wel! Maar dan wel met zeehonden.
JatoBoY zei:+ de iedeen hasj nemen ipv wiet en een puurpijpje meenemen zijn slim![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."