#1
Woow ziek.
Ik kan alleen vertellen dat ik donderdag een plakje spacecake heb gehad, maar daar niet super anders van werd. Ik was alleen gewoon goed stoned, maar dat kon ook komen door de vele jonkos
Toen ik de volgende dag opstond had ik er geen last meer van. Dus het lijkt wel ongewoon wat jij hebt!
sterkte
Ik kan alleen vertellen dat ik donderdag een plakje spacecake heb gehad, maar daar niet super anders van werd. Ik was alleen gewoon goed stoned, maar dat kon ook komen door de vele jonkos
Toen ik de volgende dag opstond had ik er geen last meer van. Dus het lijkt wel ongewoon wat jij hebt!sterkte